Tuesday, May 28, 2013

Happiness

(trousers-next/shirt-daddy's/sweatshirt-h&m/shoes-converse/necklace-?/bag-baťa/jacket-?)




Je neuvěřitelné, že za měsíc končí další školní rok. Uteklo to jako voda a zachvíli mi skončí nejkrásnější období života na střední škole, protože maturita se blíží a blíží (sice ještě 2 roky, ale už tak se děsím) a co potom.
Nakonec Vám chci hrozně poděkovat za ty krásné komentáře, co jste mi napsali k minulému článku... udělaly těch několik nechutných propršených dnů mnohem krásnějšími.. ♥





23 comments:

  1. Teda, jsi nějak nalehko, já bychasi zmrzla. Kombinace vínovejch kalhot a kůže je ale supr!

    ReplyDelete
  2. ty seš pusinka roztomilá! :)

    ReplyDelete
  3. mě čeká za tři achjo :D
    skvělý kalhoty!!

    ReplyDelete
  4. wow!jsi úžasná, já prostě ten tvůj styl žaru :D
    kalhoty a mikina jsou parádní)

    ReplyDelete
  5. no...mě bohužel čeká maturita už příští rok :D moc ti to sluší ;)

    ReplyDelete
  6. Krásné! :) Mě zbývají ještě tři roky, ale taky už mě to děsí :D Utíká to strašně rychle!

    ReplyDelete
  7. NA maturitu ještě kašli! Je to daleko :)) A seš krásná.

    ReplyDelete
  8. jsi krásná!!! A máš úplně fantastický úsměv, musím to pořád opakovat :)!
    Z maturity se netrap, 2 roky je ještě dost času :))

    ReplyDelete
  9. Ta kabelka je úžasná!

    ReplyDelete
  10. Wow, love this stylization. Really like your pants :)

    ReplyDelete
  11. A já teda musím zatleskat kabelce! Přesně nějakou takovou sháním celou věčnost, bez zbytečných detailů, prostornou, na ucho i na přezku a v mé oblíbené hnědé barvě!
    Je skvělá, skvělá, nejskvělejší.

    ReplyDelete
  12. Dokonalá kabelka i fotky !:)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete