Monday, May 20, 2013

Chiffon

(skirt-ebay/shirt-lindex/flats-ccc/necklace-c&a)

Od pátku docela bojuju s tím, jestli tyhle fotky vůbec zveřejnit, protože ta kvalita je opravdu hrozná příšerná. No ale nedostatek fotek mě nakonec donutil, tak doufám, že mojí nechopnost fotit se stativem omluvíte.  Tahle sukně byla moje první objednávka z ebay. Stála mě něco málo přes stovku, pak jsem zjsitila, že se tam najdou i za levnějš (holt ebay začátečník :D) No stejně to stálo zato. Obzvlášt už jen kvůli tomu, že jsem v ní zatim nikoho v Praze nepotkala !! ♥ To je na tom ten nejlepší pocit.



28 comments:

  1. na všech blozích dnes obdivuji sukýnky!Tvá je krásná:)

    ReplyDelete
  2. ♥_♥ krásný, nehorázně moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  3. mám podobnou jen asi 4x drazsi:D
    je vazne krasna:)

    ReplyDelete
  4. Suknička je moc moc pekná! Presne takú teraz zháňam :)

    ReplyDelete
  5. ta sukne je totalne dokonala!!! )) dokonce jsem se i na ni divala na ebay, ze bych si ji koupila ;)

    ReplyDelete
  6. Sukně je parádní, moc ti sekne:)

    ReplyDelete
  7. Kašli na kvalitu!!! :))) FOtky jsou i tak skvělý.Celej tvůj blog je skvělej!

    ReplyDelete
  8. Prvé sa mi páči najviac :) Nádherný outfit :3

    ReplyDelete
  9. byla by škoda fotky nezveřejnit, když je ta sukýnka tak krásná!
    přesně takovou nějakou bych chtěla, a proto mě informace, že je z e-bay, moc nepotěšila :D Protože v nákupech na internetu jsem nezkušená (a beztak bych se v tom nevyznala:D)

    ReplyDelete
  10. tá sukňa je fakt nádherná :) ja cez ebay rada nakupujem, presne z toho dôvodu, že to nik iný nebude mať (pravdepodobne :D)

    ReplyDelete
  11. na tu sukni jsem se taky dívala :) mohla bys udělat nějaký článek s tím, jak nakupovat na ebay, já se totiž pořád bojím :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak jo:) už to není poprvé, co se mě na to někdo ptá, tak se na to o víkendu pustím :)

      Delete
  12. Nádherná sukénka, jsi takové sluníčko :)

    ReplyDelete
  13. jsi hrozně milá :)
    a máš úplně krásný úsměv!

    ReplyDelete
  14. i love this outfit! the colour of the skirt is beautiful :-)

    ReplyDelete
  15. kvalitu fotek neřeš tak sukně je boží :O :D

    ReplyDelete