Saturday, April 20, 2013

Saturday tips I. - Happiness


Protože o víkendu mám vždycky hroznou chuť něco psát na blog, ale většinou nemám co (obzvlášť, když venku prší, že ano), tak jsem se odhodlala a založila tuhle novou rubriku sobotních tipů (zní to hrozně, jako z nějakého ženského časopisu trochu :D). Už asi před týdnem jsem si napsala asi 20 témat o čem bych mohl psát a jako první jsem se rozhodla pro štěstí, protože to jak se cítíme ovlivňuje náš život asi ze všeho nejvíce.

HAPPINESS IS AN
 INSIDE JOB

1.Mějte se rádi, zdá se to jako klišé, ale jak si myslíte, že se na vás bude odrážet fakt, že se nemáte rádi. To je jako mít na krku neustálého nepřítele.
2. Pokuste se nedívat do minulosti a v žádném případě se nelitujte. Lítost vám nepomůže a nevrátí nic zpátky. Místo toho zkuste přijít na způsob jak věci změnit. 
3. Nahraďte výrazy "to nedokážu, to je nad moje síly, to není možné.." slovy "já na to mám, nevzdám se ..." Věřte, že nic není nemožné. Tím nemyslím, že byste měli věřit, že jednoho dne budete umět létat, ale když se chystáte běžet maraton nebo máte chvíli před těžkou zkouškou, budete to jen vy, co vás podpoří a vy to potom zvládnete.
4. Pracujte na svém sebědomí a buďte sami sebou. Další co zní jako klišé, ale věřte, že sebejistí lidé to mají v životě mnohem lehčí než ti, kteří si v ničem nevěří.
5. Když vám bude nejhůř, zamyslete se nad tím, za co jste v životě vděční. Věřte, že byste tím mohli popsat několik papíru a4.
6. Pečujte o svůj vzhled. Každý se cítí lépe, když mu to sluší. 
7. Nesuďte ostatní, když o nic nevíte zhola nic.
8. Dělejte co vás baví. Ať už je to sport, kreslení, čtení, koukání na filmy, opíjení se, zpívání nebo cokoliv jiného.
9. Obklopte se lidmi, které máte rádi. Nepřetvařujte se, protože tím nebudete ubližovat jen sobě, ale nakonec i ostatním. 
10. Žijte jakobyste měli zítra umřít. V životě není žádný čas nazbyt. 



13 comments:

  1. moc milý článek, a máš jen a jen pravdu, hodně lidí by si ho mělo vytisknout a přilepit na ledničku :))

    ReplyDelete
  2. Nějak přehnaně mě to nabylo optimismem, který se teď ale hodí, když nemám zrovna dvakrát dobrou náladu!:) A krásný nový vzhled blogu!:)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Pekný článok :) Ja mám niekedy fakt náladu zlú a vtedy mi nepomôže ani nič z týchto vecí, aj keď so všetkými súhlasím :)

    Oasap GIVEAWAY

    ReplyDelete
  4. Super článek:) Věřím, že někomu to může pomoct.)

    ReplyDelete
  5. tak tenhle článek je úžasný :) nejradši bych si ho četla pořád dokola :) jsem ráda, že tu přibude nová rubrika, jsi super bloggerka:)*

    ReplyDelete
  6. Děkuji za tento článek, asi se začnu podle něho řídit :) Krásnou neděli přeji :)

    nikol-kach.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. tohle je skvělý článek, miluju inspirativní citáty ;)

    ReplyDelete
  8. Skvěle napsáno, naprostá pravda. :)

    ReplyDelete
  9. i needed to see this! thanks for sharing :>

    ReplyDelete
  10. ja som na podobnych inspirativnych citatoch a obrazkoch zavisla, velmi si ma tymto postom potesila! :)

    ReplyDelete
  11. I love your blog. You have beautiful photos!
    I follow you! :)

    have a good day!

    http://shopaholicmemorylane.blogspot.com.es/

    ReplyDelete