Thursday, April 11, 2013

Ripped jeans


(jeans, sweater, shirt - h&m / shoes-converse / jacket-pimkie / bag -diy / cross-lindex)

Zase mě trochu omrzel design blogu, tak jsem se do toho dneska pustila a skoro všechno smazala, když jsem beznadějně bojovala s html. Nakonec jsem se ale dokopala ho nějak dokončit a jsem s ním (nevím na jakou dobu) docela spokojená.
Taky chci říct, že jsem konečně shodila svoje obavy z Paypalu a podařilo se mi ho založit a dokonce i nahrát peníze! Od teď mi nic od objednávání z ebay nebrání a já už si vybrala pár těch věcí, co si hned objednám. Ale musim říct, že ebay je neskutečný žrout času. Strávila jsem na něm včera asi 3 hodiny 

13 comments:

  1. awww ,miluju conversky<3
    a s designem to taky tak mám ,musím to pořád měnit!:D

    ReplyDelete
  2. design se mi strašně líbí, kéžbych s tím taky takhle uměla. můj design mě už pěkně štve! máš to prostě super a ty fotky, jéééé<3 takový džíny bych brala!

    ReplyDelete
  3. být Tebou, s designem jsem spokojená hodně!! :)
    krásné fotky :))

    ReplyDelete
  4. Hezké fotky :)))

    Zvu tě na svojí GA, byla bych ráda za tvoji účast :) http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html

    ReplyDelete
  5. máš nějaké lepší fotky, jsou totálně úžasné!!

    ReplyDelete
  6. design se mi hodně líbí a tobě to samozřejmě taky sluší :) až uděláš svou první objednávku na ebay, tak bys o tom mohla napsat nějaký článek:) mám totiž taky strach, ale zároveň se mi tam líbí snad milion dva věcí :D

    ReplyDelete
  7. beautiful!

    http://mariannaazarova.blogspot.ru/

    ReplyDelete