Sunday, April 28, 2013

Random


  • existuje něco lepšího na světě? NE
  • narcisticka fotka číslo jedna
  • zkracuju kalhoty ze sekáče za 50,- na kraťasy, teď už jenom čekám na studs z ebay a vedro si může klidně přijít
  • špaldová kaše s čokoládou, čerstvé jahody a hrstka slunečnicových semínek.. lahoda
  • slavíme bratránkovy osmé narozeniny
  • další důkaz o mé posedlosti ke španátu.. kuskus se špenátem, hráškem a kuřecím masem s nivou... ♥
  • narcistická fotka číslo dvě.. vyfocená spíše omylem :D 
  • k tomuhle nedokážu vymyslet žádný duchaplný komentář
  • pokus o uměleckou fotku.. 
Teď když jsem bez iphoneu a nemůžu fotit na instagram, můj foták se podobnýma fotkama plní čím dál tím víc.. :D Doufám, že máte rádi randomy, protože jestli se mi telefon brzo nevrátí, bude jich to asi spousta :D

 

25 comments:

  1. ta poslední fotka je boží, zastavila jsem se u ní a strašně dlouho na ni koukala:D suprrr

    ReplyDelete
  2. odkedy som mala milku oreo tak som na tuto najoblubenejšiu ritterku nejak zanevrela :-D

    ReplyDelete
  3. milujem kuskus <3 nohová fotka top :D

    ReplyDelete
  4. Mňam to špenátové niečo by som si hneď dala! :) pekné fotky :)

    ReplyDelete
  5. Já bych se chtěla nějak vyjádřit k předposlední fotce, ale nenapadá mě vůbec jak. Tak aspoň... abys věděla, že jsem se chtěla vyjádřit. :D

    ReplyDelete
  6. ta narozeninová fotka a ta hvězda (snad to měla být hvězda :D) jsou nejlepší !! :)

    ReplyDelete
  7. Skvělé fotky! Hlavně ta s těmi svíčkami! :)
    Style Without Limits

    ReplyDelete
  8. jako vždycky krásný fotky Vaci :))

    ReplyDelete
  9. Krásne fotky. Tá 5 je úplne dokonalá ♥

    ReplyDelete
  10. krásný fotky! tohle čokoládku miluju a určitě musíš ukázat co jsi vydoityourselfovala)

    ReplyDelete
  11. Perfiš fotky! :O) Milujem ovsenú kašu s jahodamy!

    ReplyDelete
  12. ten dort je božský a ta poslední je jak z nějakého klipu :)

    ReplyDelete
  13. tyhle čokolády mám strašně ráda a ty nohy jsou skvělý!

    ReplyDelete
  14. Hrozně moc Ti to sluší!

    ReplyDelete
  15. super fotky :)
    bleulavander.blogspot.sk

    ReplyDelete
  16. Skvělej random post :))

    http://wavesofourlifee.blogspot.cz

    ReplyDelete
  17. Haha poslední dvě jsou skvělý :D

    ReplyDelete
  18. Jee, to je super nápad, dneska jedeme do OC, tak koupím nějaké zvonáče ve slevě a udělám z nich kratasy..ostnů mám doma asi 500:D
    M.

    ReplyDelete