Friday, April 19, 2013

Random




  • Máte taky kuchřku albert? Já osobně zbožnuju jejich magazíny Alebrt v kuchyni. Obzvlášť fotky. Už mám vyzkoušenou skoro půlku kuchařky a nekončím! 
  • Klasická kaše po škole. Rýžovo ovesná s jahodami, banánem a slunečnicovými semínky s karamelem.
  • Černý čaj a Deník Anny Frankové, zábava na pochmurné dny.
  • Dva nejvěrnější pomocníci, co mě konečně zbavili akné! ♥
  • Vanilkou provoněný (3 lžičky-opravdu to bylo cítit :D ) tvarohovo jahodový koláč. Byl vynikající. Recept jsem našle u Anetagoesyummy akorát jsem místo rebarbory dala jahody a místo vanilkového cukru celkem 3 lžičky vanilkového aroma.
  • Obejvila jsem si pochvalovanou kaši Nomina. Zkusila jsem špaldovou, a je opravdu moc dobrá.


33 comments:

  1. Ach, ja miluju tvoje fotky!!;)

    ReplyDelete
  2. jee sudokrém, moje pupínková spása..a tvoje fotky jídla NEMAJÍ CHYBU!

    ReplyDelete
  3. uuuuu Nomina kaše! :D

    jinak se zase budu opakovat, ale ty jsi prostě nejlepší fotografka! :)

    ReplyDelete
  4. Máš dokonce i úžasné fotky hrozně obyčejných věcí! :D Nejlepší je ta třetí! Deník Anny Frankové jsem četla a je to dost působivá knížka.

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. jídlo, jídlo, jídlo, jídlo, jídlo, jídlo, jídlo.... <3

    ReplyDelete
  6. ňam, takhle večer, Vaci! :)

    ReplyDelete
  7. ta první fotka- jako by jsi stála před váhou:D
    nádherné fotky:)

    ReplyDelete
  8. pro ten koláč bych udělala hodně... :D
    zítra ho zkusím !! :)
    sudocrem taky používám a nemohu si ho vynachválit...je to zázrak a ještě k tomu docela hezky voní :)

    ReplyDelete
  9. Kuchárku nemám, ale mlsne som na ňu pozerala. Albert v kuchyni zbieram tiež a máš pravdu, fotky sú úžasné! Mňam mňam kaša. Anne Frankovú mám niekoľko rokov a ak rada čítaš podobné veci tak určite doporučujem Deník 1938-1945.

    ReplyDelete
  10. krásný fotky! A jahůůdky!!:D
    myslím, že i kdyby si vyfotila hovínko,tak to bude hezká fotka, víš:D

    ReplyDelete
  11. Deník Anny Frank zrovna čtu taky.:)

    ReplyDelete
  12. kuchárku Albertz nemám.. mám iné ešte staré ale rada objavujem recepty na nete:)

    ReplyDelete
  13. Tak to jsou opravdu úžasné fotky :)

    ReplyDelete
  14. Tvoje fotky sa mi páčia stále viac a viac:)

    ReplyDelete
  15. Krásné fotky :) A kuchařku albert nemám, ale co jsem z ní viděla ukázky, klidně bych ji brala :)

    ReplyDelete
  16. tu knihu Deníky Anny Frank si chci přečíst :)
    http://gabrielakralikova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. já si je taky pravidelně beru, dělali jsme už dost receptů a vždy byly skvělé...to že mají kuchařku je super informace. :) mám totiž styl vaření dity pecháčkové moc ráda. krásné fotky

    ReplyDelete
  18. Vím, že takový koemntář bys asi nečekala, ale - ty máš skoro stejný nohy jako já, tzn. palec nejdelší a pak se to zkracuje směrem k malíčku! A mě furt táta říká, že jsem mimozemštan, že to tak nikdo nemá :D Díky svému "úžasnému" dlouhé palci mám problém najít normální boty, ještě když se tomu přidá úzká noha a úzký nárt - horor :D
    Jo a Albert magazíny miluju!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ááááá !! mám to úplně stejně :D Taky se mi táta kvůli palci pořád směje a nebýt jeho tak mám nohu tak o 2 čísla menší :D

      Delete
  19. Pěkně napsáné :) A Albert kuchařku taky MILUJU<333

    ReplyDelete
    Replies
    1. A sakra, spojily se mi dva příspěvky v jeden, a tak to, že to máš pěkně napsané patří k tomu dnešnímu článku;)

      Delete
  20. Kuchařku jsem viděla u kamarádky a strašně jsem ji záviděla. Fotky z ní jsou dokonalé a o receptech ani nemluvím :)
    Mimochodem, ten koláč ...mňam.
    Just be yourself by Petra

    ReplyDelete
  21. Deník Anne Frank je hodně citlivá záležitost, hodně se mě ta kniha dotkla. Miraclean chci také vyzkoušet, neustále na něj koukám a pořád jsem si ho nekoupila, hlava děravá...

    ReplyDelete
  22. ach tvoje fotky milujem! prijala by som ich kazdy den :)

    ReplyDelete
  23. Ten koláč vyzerá fakt dobre, dala by som si povedať :D Nad Miracleanom rozmýšľam tiež dlhšiu dobu, len neviem kde ho zohnať :/.

    ReplyDelete