Monday, April 15, 2013

Oversized


(shirt-dad's/skirt-h&m/bag-baťa/flats-ccc/necklace-efoxcity.com)



Je tak krásně. Konečně. 
Řekla jsem si, že s jarem změním i moje myšlení. Ke konci nekonečné zimy už moje nálada byla hodně tragická. Nic mě nebavilo a nejraději bych pořád jen spala. Sice jsem od přírody pořádně optimistická, ale jsou chvíle kde si stěžuju úplně na všechno kolem sebe. Všechno svádím na ostatní a můj nešťastný osud. Potom se mi nic nedaří, jsem vzteklá a svádim to na to, že jsem hrozná a že se sebou nic stejně neudělám. Přitom sama od sebe vím z vlastní zkušenosti, že když jsem šťastná uvnitř, tak je šťastný svět i okolo mě. Včera jsem si pustila video : Miluj svůj život. Tyhle videa mi přijdou trochu neskutečná. Ještě společně s Tajemstvím, ale pomůžou člověku pochopit to, že když celý život strávíme v sebelítosti a v obavách co o nás řeknou ostatní tak si náš krátký život asi moc neužijeme. Pokud máte pocit, že váš život nebaví, nic se vám nedaří tak na ně určitě koukněte.

PS:omlouvám se za ty fotky, to fake rozmazání je vážně hrozné, vůbec to nezvládám :D Stydím se.. Ale foták zaostřil na keře tudíž byly příšerně ostré oproti mě (sebestředné) :D



29 comments:

  1. Krásný jarní outfit, košile je příjemná, a i celý outfit:))

    ReplyDelete
  2. krásná sukně:)) v kombinaci s tou košílí super!

    ReplyDelete
  3. ten náhrdelník a košela <3 si cuteeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. plus absolutne zdielam tvoju náladu a pozitívne myslenie by sa mi teraz zišlo :D

      Delete
  4. Krásny náhrdelník a košeľa! Fotky sú super, len ma trocha vyľakalo to "fake" rozmazanie, ako grafičke mi to nedá, prepáč :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já vím, hrozně mě to bije do očí :D ! :D a všem se za to omlouvám. Ale věřte že to do očí bijící rozkvetlé keří bylo možná i horší :D

      Delete
  5. Jé, to je nádherný outfit. Ale taky mě praštilo do očí to fake rozmazání, škoda :(

    ReplyDelete
  6. Překrásný outfit:) a krásný fotky, hrozně ti to sluší:)
    Zvu tě na moji giveaway budu ráda když se zapojíš:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. och ,nádherný outfit !! :)

    ReplyDelete
  8. ta kabelka se mi líbí i ta košile, no celý je to prostě skvělý!:)

    ReplyDelete
  9. Vypadá to suprově, taky bych takovou košili chtěla. :)

    ReplyDelete
  10. ten outfit je skvělý :) moc ti to sluší :)
    http://gabrielakralikova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. perfektní komabinace, já už se chystám vytáhnout sukni zítra!

    ReplyDelete
  12. Já se snažím depky vždycky nakopat do zadku a dát jim pááá a zase pěkně si jet na pozitivní a úsměvavé vlně, je to prostě bezva :-)

    ReplyDelete
  13. nice casual outfit mixing neutral colours - lovely! <3
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. I love this outfit, especially the bag ! ♥.

    ReplyDelete
  15. love that bag it is the perfect carry all!

    Hope you have a great day!

    xx

    Kelly

    ReplyDelete
  16. O myšlení je to především :) hlavně si to pozitivní skutečně udrž a nenech si ho zkazit s první mráčkem

    ReplyDelete
  17. Fotky jsou fajn a sluší ti to. :) A díky za typ na videa, ke konci zimy jsem na tom byla podobně jako ty. Díky za to sluníčko!

    ReplyDelete
  18. Moc ti to sluší. Takový splíny mám taky, chce to hlavu vzhůru a pak bude líp :)

    ReplyDelete
  19. Vypadá to skvěle, skvěle ! :)

    ReplyDelete
  20. prostě perfektní :) pánský košile v kombinací se sukní jsou jednoduše dokonalý, skvěle jsi to sladila!

    ReplyDelete