Wednesday, April 24, 2013

Karnevalové kostýmy



Možná si vzpomínáte, jak jsem o jarních prázdninách fotila ty depresivní fotky a stěžovala si, že si neumím vyrobit umělou krev. :D No a o týden později, jako na zavolanou mi napsala stránka karnevalovekostymy.cz jestli nemám zájem o spolupráci. Projela jsm jejich stránky a ojbevila spoustu umělé krve a byla jsem z toho hrozně štastná, že už nebudu muset experimentovat s temperama a sirupem :D Když jsme projížděla dál našla jsem spoustu dalších užitečných věcí, které se mi při focení budou hodit.. Krve jsme si nakoupila zásoby.


Taky mě zaujaly tyhle neonové rtěnky. Až mě překvapilo jak pigmentované jsou!.. K tomu barvy na obličej, ty se hodí vdycky, obzvlášť když zachvíli začně hokej (fandíte?)



Moc se mi líbí i jejich umělé řasy.. Všechny stojí okolo 100-200 korun což mi nepřijde tak hrozné.. Sice vůbec nevím kam si je vezmu ani jestli je zvládnu nalepit (Nikdy jsem to nezkoušela :D), ale vypadá to nádherně ♥. A pouta.. :D Ty se hodí vždycky. A nakonec jsem objevila i nadkolenky.. Ani nevíte jakou radost jsem měla, protože moje jediné se mi začly trhat a tyhle hned od pohledu vypadají mnohem kvalitněji a navíc drží na místě, narozdíl od těch levných od čínanů.. A dokonce jsou levnější!!


Děkuji za nabídku ke spolupráci.. Doufám, že fotky budou stát zato :D 

14 comments:

  1. při pohledu na poslední fotku mě napadají různé věci :D
    jinak se těším na fotky i na ty rtěnky!

    ReplyDelete
  2. jsem zvědavá, co s tou krví vykouzlíš!:)

    ReplyDelete
  3. Jsem zvědavá na fotky. :)

    ReplyDelete
  4. Jee to je super!:) moc se mi líbí ty umělé řasy, klidně bych je nosila normálně.. myslím třeba na párty nebo večeři:) máš hezký blog! dávám follow na bloglovin (#109), můžeš mi dát follow zpět, moc by mě to potěšilo :) předem děkuji!

    www.lorietta.cz

    ReplyDelete
  5. Ty rtenky jsou skvely!:D Tesim se na fotky

    ReplyDelete
  6. Tie zelené rtenky sú top! ;D

    ReplyDelete
  7. jo pouta :D super vecicky a ty rtenky vypadaji zajimave. V obchodem s kostymy se vzdycky najde neco super!

    ReplyDelete
  8. hmmm :D pouta, jo, ty se asi hodí vždycky :D

    ReplyDelete