Wednesday, April 17, 2013

Instafreak XII.

 (jaro ! ♥ / vzorované legíny, nikdy jsme si nemyslela, že je taky začnu nosit :D / rozpadly se mi staré běhací boty, tak jsem si pořídila náhradu / jarních 11 kiláků, aneb dostávám se zpátky do formy po dlouhé zimě :D )
(peču vanilkovo-jahodový koláč / conversky, nesmrtelná klasika / moje nejoblíbenější snídaně / sleepover u břízinky po protančené noci, bavíme se u astroporadny)

Momentálně jsem bez telefonu, protože jsme ho musela reklamovat, když se mi pokazila wifi anténa. No všichni říkaji, že mi ta pauza asi prospěje, ale upřímně je to děs :D 


24 comments:

  1. ten koláč s tou snídaní bych hned snědla :D
    jinak 11,1 km? :O to já nedávno běžela ale běžela jsem pouze 10min :D (ale zase bez přestávky a jsem začátečník tak jsem i za to ráda :D:))
    http://gabrielakralikova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Mmm, ten koláč musel být stráášně dobrý! A 11 kiláku? Týjo, jsi dobrá!

    ReplyDelete
  3. wau, 11 km? Si moja nová inšpirácia! :-D
    krásne fotky:)

    ReplyDelete
  4. 11km jsi uběhla? No wow, obdiv!

    ReplyDelete
  5. astrokurva Jitka!!!!!:D 11 kiláků no. o tom můžu snít:D:D

    ReplyDelete
  6. ten koláč,mňam:) a s během jen tak dál!

    ReplyDelete
  7. tak ten koláč vypadá vážně božsky!!!
    A converse jsou prostě klasika ♥

    ReplyDelete
  8. 11??? No tak to máš můj obrovský obdiv!

    ReplyDelete
  9. :))))) pěkné fotky, obdivuji tě :) Na mém blogu probíhá GA, jestli budeš chtít můžeš se zúčastnit, budu jedině ráda :) http://nikol-kach.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. 11 km? no teda, jsi skvělá! já jsem v životě uběhla nejvíc 8 km, a i to mi dalo pořádně zabrat!:D

    ReplyDelete
  11. teď jsem si taky pořídila boty takže další motivace k běhu, ale já to spíš beru, tak že se jdu projít a sem tam se pořádně proběhnu :)

    ReplyDelete
  12. musím se přidat k obdivovatelům tvé 11km trasy!:D Jsi fakt skvělá!
    Mohu se jen zeptat, co to máš za program v mobilu? Celkem by se mi také hodil. Předem děkuji! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju ! :) a je to aplikace nike running :)

      Delete
  13. 11 km? tak to Tě hodně obdivuju:D

    ReplyDelete
  14. Ty jo, jedenáct kiláků :O. Máš můj obdiv! Já jsem ráda, když uběhnu povinný školní běh :D.

    ReplyDelete
  15. tie ovsené vločky.. :) to je mňamka proste.. :) a skvelé sú tie nové bežecké topánky :)

    ReplyDelete
  16. Milujem tieto fotky. A tvoje jedlo. A topánky.

    ReplyDelete
  17. Páni, ty uběhneš 11 km? Jsi dobrá, já bych to maximálně ušla.:)

    ReplyDelete
  18. ty jídla! :)
    a myslím že máme stejné legíny :D

    ReplyDelete
  19. super fotky! instagram je vysoko navykova zalezitost! ;)

    ReplyDelete
  20. tie nohavice (alebo čo to je) na tej druhej fotke vyzerajú úúžasne <3

    ReplyDelete
  21. Ten koláč musel být výborný ! :)

    ReplyDelete