Wednesday, April 3, 2013

Instafreak XI.

 (nejlepší špenátovo hrášková omáčka s parmezánem na těstoviny ♥ / carbonara - šunka, rajče, vajíčko, eidam / jeden z mála slunečných dnů / kuskus se špenátem, tuňákem a parmezánem)
 (znovu taška / velikonoce u babičky / velikonoční výslužka - už mi zbývá jen půlka, jsem strašná :D / hahaa výstižné)
(nejoblíbenější pohankovo ovesná kaše s borůvkami, jahodami a banánem / fuj / 3d, už jste viděli / snídaně - jogurt se strouhaným jablkem, musli, čokoládou a banáne s kafem)

Instagram

36 comments:

  1. Mám pocit, že těstoviny a všelijaký omáčičky na ně milujeme úplně stejně :D

    ReplyDelete
  2. aaa dostala jsem chuť na všechny ty dobroty - ať už je ráno a já se setkám se svou ovesnou kašičkou :D

    ReplyDelete
  3. ježiš, samé skvělé fotky!

    ReplyDelete
  4. všechno to vypadá skvěle!

    ReplyDelete
  5. ty to vždy robíš!! stále takto navečer tu slintám nad tými dobrotami tvojimi :D mňam

    ReplyDelete
  6. já mám jako relativně hlad teď, takže mě moc neštvi.. :D

    ReplyDelete
  7. vsechno to jidlo vypada mnamoozne

    ReplyDelete
  8. practice safe sex, go fuck yourself. :DDD a inak, super fotky.^^

    ReplyDelete
  9. já chci všechno to jídlo! a tu čokoládu!!!! :'(

    ReplyDelete
  10. já chci iphone :'( (nebo cokoliv instagram podporujícího) krásné fotky!!! <3

    ReplyDelete
  11. nádherný fotky, to jídlo v prvním rámečku vypadá báječně!

    ReplyDelete
  12. Krásné fotky a to jídlo! Mmm <3

    ReplyDelete
  13. mňam tá milka :O ešteže sa to u nás nekupuje, inak by som zjedla aj kilo asi :D

    ReplyDelete
  14. každé to jídlo vypadá tak perfektně! sbíhají se mi sliny..:D krásné fotky

    ReplyDelete
  15. vsetky fotky krasne! take co potesia oko ale zaroven chutky narobia ;)

    ReplyDelete
  16. Krásné :) Ta poslední fotka je má nejoblíbenější snídaňová kombinace - jogurt, müsli, banán, čokoláda ♥ aach...

    http://sillyopinions.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  17. Nechces napsat recepty? :)) Presne takova jidla muzu :) pekne pekne!

    ReplyDelete
  18. Oh God! <3 So many yummy things! How do you stay so skinny eating these delicious stuff, hehe? Nice Instagram photos!
    http://50mmodreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. insta mám ráda a taky jsem pro nějaký ten receptík!

    ReplyDelete
  20. Téda,ty recepty by se vážně hodily :)
    Moc pěkné fotky,až mám chutě,v naší jídelně se přes týden nenajím :/
    Bohužel musím vyčkávat na víkendy a tohle vypadá perfektně :3

    ReplyDelete
  21. Mmmmm ta špenátovo-hrášková omáčka mě vážně zaujala! I ostatní jídla vypadají sakra dobře, ještě, že už jsem večeřela :D

    ReplyDelete
  22. aah cestoviny ... dala by som si :)
    inak mas veelmi pekny blog :)

    ReplyDelete
  23. jéééééé....tak ted mi kručí v břiše jak o závod:D

    ReplyDelete
  24. Amazing!! Cool! Thank you for sharing!

    Visit my blog sometime, and if you enjoy being there as much as I enjoyed your blog we can follow each other ;)!

    Here are the links to follow each other:
    Instant Milk link

    Facebook page link

    Bloglovin link

    Come by soon, and stay in touch!

    xx

    ReplyDelete
  25. Ty první 2 jídla bych si dala :-) ach jo, udělala si mi hrozné chutě!

    ReplyDelete
  26. Môžem sa opýtať aké používaš akcie? Teda ak používaš photoshop. Lebo tie jedlé fotky sú naozaj skvelé a ak na to máš akciu, tak sem s ňou. Ak to robíš ručne, klobúk dole. Všetko by som ti zožrala, áno, som hrozná. Kabelka je veľmi pekná. Fuj sneh a krásne slniečko. Pekné fotky.

    ReplyDelete
  27. Všechno bych snědla,super fotky! :) http://livelifebysara.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  28. yummy fotky :D
    a ta 3d fotka vypada dobre:)

    ReplyDelete