Tuesday, April 9, 2013

Asymmetrical

(skirt - reserved / jacket - ? / sweater - camaieu / shoes - baťa / scarf-hm / cross - lindex)

Už jsem tomu nevěřila, ale dočkali jsme se !! konečně přišla chvle vytáhnout sukně a kožené bundy ! ♥ Dneska bych chtěla mluvit o něčem jiném. Všimli jste si, jak je sortiment v českých obdchodech neskutečně omezený? Když už konečně seženete něco krásného, máte téměř jistotu že to bude mít každá 2. Vemte si například h&m, najdete ho v každé vísce a jenom v praze jich je buhvikolik. Letošní kolekce vzorovaných kalhot už ted potkávám na ulici snad každý den. Jsou krásné to neříkám. Myslím, že to bude jeden z důvodů, proč se konečně odhodlám poprat s paypalem a začnu nakupvoat přes internet. Risknu kvalitu i velkost, protože to většinou stejně vydje levněji :D 




32 comments:

  1. sukně je dobrá, černá je dobrá, fotky mě baví!:)

    ReplyDelete
  2. presne na toto som minule myslela, hlavne ma štve keď idem do štyroch rôznych obchodov a stále mám pocit že som v tom prvom lebo všade majú to isté.
    inač krásna sukňa <3

    ReplyDelete
  3. ta sukně je teda nejlepší, taky chci takovou!

    ReplyDelete
  4. skvely outfit!!:) ja už som tiež minule mala koženu bundu :D

    ReplyDelete
  5. je vážně nádherná, tvoje outfity mě fakt baví!

    ReplyDelete
  6. nádherná sukně:) SUPER outfit:))

    ReplyDelete
  7. Super sukně!! A outfit je celý super. Mě hned zaujaly ty první fotky:)

    ReplyDelete
  8. krásna sukňa :) ja sa už neviem dočkať kedy bude leto a budem si môcť dať asymetrické šaty :D

    ReplyDelete
  9. škoda že já zrovna bydlím v takové pr...vísce (:D), kde nejbližší h&m je odtud vzdálené skoro 200 km, takže na ulici moc lidí v oblečení z h&m nepotkám :D taky přemýšlím nad tím, že se konečně naučím nakupovat přes paypal, ale mám nějaký strach asi :D jinak krásná sukně :)

    ReplyDelete
  10. skvělé fotky a skvělá sukně!
    sluší ti to:)

    ReplyDelete
  11. taký typ strihu sa mi páči:) na plese som mala šaty strihu v predu kratke v zadu dlhé:)

    ReplyDelete
  12. super sukně! souhlasím všichni nosíme téměř to samé!

    ReplyDelete
  13. Já nakupuju přes ebay už celkem často, většinou to sedne, když ne, prodám na votoči a utrhají mi za to ruce :D Přesně, jak říkáš, ten výběr je hrozně omezený a pak v tom potkáš každou druhou..
    Tenhle outfit je strašně super!

    ReplyDelete
  14. outfit outfitov..proste dokonalosť! :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  15. Mňa by bohužial zabili, keby som stále chcela nakupovať cez internet + mne sa strašne ťažko hladajú veci ktoré by mi sedeli aj naživo :D Ale chápem tvoje pocity z toho ako pomaly všetci nosíme to isté. Je to na nič.
    Mimochodom musím ti pochváliť sukňu, je úžasná !! A tá druhá fotka je velmi velmi velmi podarená.

    ReplyDelete
  16. Moc ti to sluší! :) Ta sukně je nádherná..

    ReplyDelete
  17. Ahoj zvu tě na svojí první GA http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html
    Byla bych ráda za tvoji účast. :)

    KRÁSNÉ FOTKY, SLUŠÍ TI TO :)

    ReplyDelete
  18. prva fotka top :)

    tinolinat.blogspot.sk

    ReplyDelete
  19. ta sukně je boží :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  20. Naprosto nejlepší sukně!

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Tenhle styl se mi hrozně líbí, ale já jsem hrozně taková drobná a mě bohužel nesluší :(
    P.s. Znovu jsem začala psát blog, tak budu ráda, když mou stránku navštívíš. :)

    ReplyDelete
  22. Skvělé! Ta sukně je úžasná a moc se mi líbí i ty boty!!
    Style Without Limits

    ReplyDelete