Saturday, March 30, 2013

Red lips

 
(coat - hm / jeans-reserved / bag, scarf - diy / sweater - camaieu / shoes - baťa)

Prázdniny skoro za námi. Nic do školy jsem nestihla, ale zato jsem upekla 2 mazance, beránka, perníčky, jidáše a spoustu dalších velikonočních delikates. Jídlo je na Velikonocích to jediné, co miluju. Jinak ten svátek vážně nemám ráda. Obzvlášť pondělí ráno.
Bez ofiny je to šílený nezvyk, mám zase chuť si jí ostříhat, ale tentokrát tyhle choutky doufám překonám, protože se těším až už s ní budu moc dělat nějaké kreace.

Follow my blog with Bloglovin

32 comments:

  1. rudé rty snad nikdy nevýjdou z módy a jestli ano, tak se asi zblázním, jelikož mám doma minimálně 6 odstínů:D

    ReplyDelete
  2. krásná bunda, super fotky:) sluší ti to!

    ReplyDelete
  3. Super outfit, jseš kočka a rudé rty ti seknou:)

    ReplyDelete
  4. příjemný pohodový outfit :) takové mám ráda :)

    ReplyDelete
  5. rtěnku nos víc:)) hrozně moc ti sluší!!

    ReplyDelete
  6. Pristane ti to :) Strašne sa mi páči tvoja bunda a šálik! :)

    ReplyDelete
  7. Moc hezké rty :D i když teda tahle pochvala zní divně :D
    a líbí se mi tvoje taška!
    Velikonoce taky nemusím..ani mazance vlastně. Možná vajíčka :D

    ReplyDelete
  8. Moc pěkná parka a ta červená rtěnka ti hrozně sluší!

    ReplyDelete
  9. Skvělý fotky outfitu! :)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. super fotky, takú jednoduchosť v obliekaní milujem. a taška^^

    ReplyDelete
  11. si krásna ked sa takto usmievas :)) super taška

    ReplyDelete
  12. Krásny outfit, tá parka je super. :)

    ReplyDelete
  13. Nádherný outfit, i úsměv ti sluší! :-)

    ReplyDelete
  14. Seš krásná :) A závidím, že u vás nesněží teda :D

    ReplyDelete
  15. Fajn pohodový look a ta taška je víc než skvělá.

    ReplyDelete
  16. Rtěnka ti sekne a super taška! :) Já jsem nestihla nic do školy, ale ani nic upéct (jo, teda čokoládovej dortík, ale fakt nic jinýho :D)

    ReplyDelete
  17. máš nádhernou parku!ty rudé rty ti hrozně sluší!

    ReplyDelete
  18. Krásný outfit. A na tvůj blog jsem narazila teď a sleduji tě :)

    ReplyDelete
  19. Ta rtěnka ti sluší a moc pěkný pohodový outfit.
    http://www.smallklakki.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  20. sluší ti to! Líbí se mi ta bunda a ta červená rtěnka ti sedne!:)

    ReplyDelete
  21. Skvělé fotky, sluší ti to:)

    ReplyDelete
  22. krasavice :) moc ti to sluší

    ReplyDelete
  23. Fíha, ty jsi toho napekla :P
    Sluší ti to i bez ofiny :)

    ReplyDelete