Wednesday, March 27, 2013

Random

(3D číslo jedna / ten nejlepší dort na celém světě, jediná jeho vada je, že je zároveň i nejsladší a nejtučnější... jenom na krém je potřeba celá kostka másla :D  / pokračujeme v nezdravém jezení aneb knedlo vepřo zelo, u mě s kuřetem, vepřové nejím, ale miluju tuhle českou deliaktesu :D / 3D číslo dvě / v pondělí jsem byla na plese a budu ho ještě tak týden dospávat / sehnala jsme ty nejlepší brýle, tak už by se počasí konečně mohlo umoudřit, protože tohle je vážně děs / nejčastější svačina / voláme jaro)

32 comments:

  1. Jak děláš ty 3D, nějaký efekt? Vypadá to dost dobře :)
    A ten dort taky, mmmm, no a co, že je tučný :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://browse.deviantart.com/art/3D-effect-action-206739091
      :)

      Delete
  2. Štvou mě všechny ty 3D filmy v kinech, já prostě to 3D nevidím :D:D

    ReplyDelete
  3. Neměla bych po večerech koukat na blogy, jsou plný jídla, mě honí mlsná a mám prázdnou ledničku :D Super fotky, ten dort vypadá úžasně :)

    ReplyDelete
  4. Krásné fotky a super brýle, už jen aby na ně bylo počasí... :/ :)

    http://sillyopinions.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. tie fotky sa ti vydarili na maximum, jedlo aj oblečko vyzerá úžasne ;)

    ReplyDelete
  6. ty bryle jsou naprosto dokonaly!

    ReplyDelete
  7. Great photos. The food looks yummm.. I love the glasses too!

    http://beamoazed.com/
    http://beamoazed.com/

    ReplyDelete
  8. Krásné fotky! Ty brýle jsou boží...:)

    ReplyDelete
  9. Krásne fotky! Tie brýle som videla u nás v C&Ačku, len mi boli moc široké a vyzeralo to zvláštne - ja mám s brýlami vždy problém, lebo mám moc malý a úzky ksicht! :D Ale sú nádherné o.o Páči sa mi aj torta, vyzerá to jednoduché a rýchle o.o A hlavne to vyzerá byť sladké :D A tá posledná fotka je super vystihnutá, dúfam že jar si to rozmyslí a velmi rýchlo sa vráti O.O

    ReplyDelete
  10. Fakt krásný fotky!
    Moc se mi tvoje fotografie líbí, vždycky samy o sobě vypovídají a hrozně moc na mě působí!
    kapustnak.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. 3D fotky! Strašně dlouho chci nějakou udělat, ale stejně by to bylo bezvýznamný, protože nemám ty brýle..

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. ty jsou super, nejlepší dort <3

    ReplyDelete
  13. Dostala som chuť na neakú dobrú tortu :)

    ReplyDelete
  14. Nádherné fotky,tyhle mám nejradši :)
    Moc pěkné :3

    ReplyDelete
  15. Tyjo, máš nádherný fotky :O.

    ReplyDelete
  16. wow, tá torta vyzerá vážne skvele, dostala som chuť na môj obľúbený mega čokoládový.. len škoda že držím dietu :D

    ReplyDelete
  17. úžasne fotky:) + odkiaľ máš tie krásne okuliare?

    ReplyDelete