Sunday, March 10, 2013

Pancakes for peanut butter lovers


Když jsem se dozvěděla o americkém týdnu v lidlu, radostně jsem se tam v pondělí vypravila pro moje milované arašídové máslo. Naštěstí ho měli i odpoledne. Zdejší parta seniorů očividně arašidovým máslem opovrhuje. Já ale nepatřím těm s ohromnou spotřebou arašídového másla a přinesla si domů jenom 2 skleničky toho s kouskama arašídu (ty mám na něm nejradši). V jednu dobu jsem ho nesnášela a jen tak samotné na chlebu mi ani trochu nechutná. Zato do kaší, jogurtů nebo do různých těst je výborné. A protože miluju lívance, zkusila jsem přidat burákové máslo i tam. A dopadlo to lépe než jsem očekávala ♥

Celozrné arašídové lívanečky

            4 porce (možná o něco víc)
              ·         1hrnek celozrné mouky
              ·         ½ hrnku hladké mouky
              ·         2 lžíce cukru
              ·         špetka soli
              ·         2 lžičky prášku do pečiva
              ·         3 lžíce arašídového másla
              ·         1 hrnek mléka
              ·         2 vejce

  1.  Suché suroviny smícháme
  2.      Přidáme máslo, mléko a vaječné žloutky. Rozšleháme.
  3.       Z bílků ušleháme tuhý sníh a vmícháme do těsta.
  4.       Opékáme na sucho na panvi.





39 comments:

  1. no to si děláš legraci, mňamina!!!!!

    ReplyDelete
  2. mňam, hned bych si dala :)

    ReplyDelete
  3. To vypadá dokonale! Skvělý! :)

    ReplyDelete
  4. tyvole,ty vypadají geniálně!

    ReplyDelete
  5. mňam! vypadají skvěle, ty příští víkend vyzkouším...:)

    ReplyDelete
  6. Ako z nejakej knihy receptov :) Zbožňujem tvoje inšpiratívne recepty. Vždy sa ti všetko tak krásne vydarí :)

    ReplyDelete
  7. největší milovník burákového másla se hlásí! :D
    určitě je vyzkouším, lívanečky mám ráda na všechny způsoby:)

    ReplyDelete
  8. mmmmm to vypadá fakt výborně! <3

    ReplyDelete
  9. čoooo dúfam že aj u nás bude americký týždeň <3
    vyzerá to božsky

    ReplyDelete
  10. mňam mňam, hned bych si dala! :) B.

    ReplyDelete
  11. já jsem tam taky šla a želé fazolky ani neměli!
    ale pro máslo si zajdu a udělám si je!

    ReplyDelete
  12. si mi udělala chutě...mnam :3

    ReplyDelete
  13. týmto si ma tak veľmi potešila :) akurát som si včera tiež kúpila arašidové maslo a rozmýšľala som, ako ho použiť.
    určite to vyskúšam, vyzerá to super :)

    ReplyDelete
  14. Aww, I'm probably the biggest fan of pancakes and peanut butter on the Earth, so I'm sure I'll try your recipe! <3 They look yummy!

    ReplyDelete
  15. minule som skušala tie lievance z ovsených vločiek a zobrala som si ich aj do školy pretože su vynikajúce, v škole mi ich skoro všetci vyžrali :)

    ReplyDelete
  16. tyvado takový články bych zakázala! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ <3

    ReplyDelete
  17. Replies
    1. Oh really! It's amazing, i have never thought about aluminium foil ! thanks a lot :)

      Delete
  18. Vyzerá to úžasne! Kto to kedy videl, robiť mi chúťky takto na večer :D Určite vyskúšam :) !

    ReplyDelete
  19. look so tasty :)

    would you like to follow each other? ;)
    www.lusciousstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. I've bookmarked the recipe and might give it a go this week!
    Please vote for my blog as the Best personal style blog at: http://www.company.co.uk/company-blog-awards-2013-with-new-look

    THANK YOU!
    Anastasia
    http://natbeesfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. These sound so delicious!
    Wondering if you would like to follow each other? :)
    Please let me know, i stay home so i follow back right away!
    YuliConversations.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Tak to zaručeně vyzkouším! :)
    Ela

    ReplyDelete
  23. to snáď nie ... keby mi to tak mal kto spraviť na raňajky

    ReplyDelete
  24. Určitě vyzkouším a bude čas!:) Máš krásný blog, články fotky, outfity.. jsem nový čtenář a bude mi velikým potěšením, když se podíváš na můj blog až budeš mít chvilku času:) měj krásný den:)

    ReplyDelete
  25. Jé, kéž by mi někdo udělal palačinky:D

    ReplyDelete
  26. k narozeninám si koupím palačinkovač a tvoje recepty ozkoušim snad všechny! :D

    ReplyDelete