Sunday, March 24, 2013

Muffiny s vůní jara


Protože podle kalendáře už by to jaro mělo přece být (Dnešní sibiřský vítr mě o tom moc nepřesvědčil) tak jsem se rozhodla přivolat jaro něčím jiným a to těmihle muffiny.. Trochu mi připomínají babiččin citronový chlebíček, který jsem jako malá milovala a tak jsem ho předělala do muffinové verze a trochu vylepšila :D


Budete potřebovat: 
(z tohoto množství jsem měla 12 muffinů + mi zbytek ještě vystačil na malou stromečkovou formu.. celkem by to bylo myslím asi tak 16 muffinů)

  • 1 hrneček celozrné mouky
  • 1 a půl hrnečku hladké mouky
  • půl hrnečku cukru
  • balíček kypřícho prášku
  • kůra z jednoho omytého citronu
  • 1/2 lžičky strouhaného muškátového oříšku
  • lžička vanilky
  • 1/2 hrnečku oleje
  • 2 vejce
  • 1 hrneček kefíru / podmáslí / kyšky
  • bílá poleva + ozdoby (já jsem udělala nejjednodušší bílkovou : 1 bílek + 150g moučkového cukru vyšlehat do správné konzistence)
Všechny suché suroviny smíchejte s kypřícím práškem, aby vám muffiny správně vyběhly... Potom přidejte olej, vanilku, vejce a kefír a těstem, které by nemělo být ani tekuté ani tuhé, něco mezí tím, naplňte košíčky a nebo vymazanou formu na muffiny. Pečtě v předehřáte troubě na 180°C zhruba 20 minut do zezlátnutí.

Na to je moje rodina tvrdí, že muffiny nemá vůbec ráda, si tenhle recept docela oblíbila !!! Tak doufám, e zachutnají i vám





41 comments:

  1. jaro aspoň v takové formě! mňamózní:)

    ReplyDelete
  2. mňami!! muffiny mám strašně ráda :)

    ReplyDelete
  3. Tak ty vypadají fakt úžasně! mňam!

    ReplyDelete
  4. ty vypadají úžasně! mm :)

    ReplyDelete
  5. Taky jsem dnes pekl "jarní muffiny" , ale já si je představuji trošku jinak. Krásné zdobení ;)

    ReplyDelete
  6. Vypadají moc dobře! Určitě brzo vyzkouším tvůj recept. :)

    ReplyDelete
  7. mnam, ty vypadají hodně chutně :3
    hned bych si dala

    ReplyDelete
  8. Ach, kdyby mi jen někdo takhle napekl!:)

    ReplyDelete
  9. Omnomnom! Ty si budu muset upéct hned jak doma zmizí štrůdl (takže hodně brzo) :D

    ReplyDelete
  10. pošli mi jednu k poobedňajšiemu kafe

    ReplyDelete
  11. vypadají nádherně!
    a pobavilo mě jak jsou všechny "vyprdlé" z těch košíčků :D

    ReplyDelete
  12. Jééé:) udělejte mi je a doneste domů, prosíím:D

    ReplyDelete
  13. ňuňuňu krásně se Ti povedli muffínci :)

    ReplyDelete
  14. bože tie vyzerajú nádherne :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  15. Další recept na mé milované muffiny :)

    ReplyDelete
  16. ooo vyzerá to úžasne !! asi si ich urobím lebo na tú "akože jar " ja nedá spolahnúť :D

    ReplyDelete
  17. super!:)
    jaro,jaro..buď zítra za dveřmi!

    ReplyDelete
  18. Mňam, děláš mi chutě!

    ReplyDelete
  19. nádherné fotky, mám foodorgasm.

    ReplyDelete
  20. Připadá mi to naprosto úžasný! Sním tři kousky, prosím! ;-)
    Vivi

    ReplyDelete
  21. I read your blog, I will be much more pleased if this is mutually :)
    http://ronaldocristianoo.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  22. I read your blog, I will be much more pleased if this is mutually :)
    http://ronaldocristianoo.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  23. yummy vapadají vážně skvěle!
    Zvu tě ke mně na giveaway.:)

    ReplyDelete
  24. mňam, ty vypadjí nádherně, až je skoro škoda je sníst:)

    ReplyDelete
  25. Tak to vyzerá naozaj výborne!! My sme naposledy robili mrkvové so škoricou, výborné boli. Bielkovú polevu nemusím, ale vyzerajú výborne.

    ReplyDelete
  26. Muffinky vypadají krásně :)

    ReplyDelete