Saturday, March 2, 2013

Instafreak IX.

fotím si nohy / jedeme na hory / konečn jsem si popsala plátěnou tašku / zas a znova ta nejlepší ovesná kaše
nejlepší svačina po škole : vafle s borůvkama, jogurtem a arašídovým máslem / asi ta nejnezdravější večeře před propitou nocí / maraton / laborky z biologie aneb pitváme mouchy
camembert s brusinkovou omáčkou a bramborami / břízin nejlepší kocour Sid / kuskus s rajčaty, sušenými rajčaty a mozzarelou / už to skoro vypadá na jaro
Pokud máte vlastní instagram pošlete mi ho ! 

30 comments:

  1. jídlo+skins! nehlepší! na instagramu jsem jako tesskrat, tak se mrkni :)

    ReplyDelete
  2. haha ta kočka je skvělá :) a mňam, miluju borůůvky!

    ReplyDelete
  3. hlavně, že jídlo! a ten kocour<3

    ReplyDelete
  4. kalorie před propitou nocí se nepočítají, protože ten alkohol je vypálí :DD ( moje oblíbená dieta podle Bolka Polívky:D )

    ReplyDelete
    Replies
    1. :DDD to je super ! to teď taky začnu všem říkat ! :D

      Delete
    2. Jdu si dát další makronky, abych to teda potvrdila dneska :D

      Delete
  5. mňáám ty vafle! :D krásné fotky..

    ReplyDelete
  6. Mňam kuskus♥ Krásné fotky! :)
    Na instagramu jsem jako nikusbrunette, tak jestli chceš, tak se koukni :)
    Nikus

    ReplyDelete
  7. Nádherné fotky! Ty vafle bych snědla hned:P mňam<3

    ReplyDelete
  8. I love all your instagram photos! <3

    ReplyDelete
  9. ježiiiš tá cica je dokonalá :))

    ReplyDelete
  10. tá úplne v pravo hore je krásna

    ReplyDelete
  11. to je můj kocour!!!!!:D:D♥♥ uíííí děkuju Vacinko

    ReplyDelete
  12. Taký jídlo nestíhám jíst an o víkendu, natož přes týden! :D Nom nom!

    ReplyDelete
  13. nádherné fotky :) než jsem si přečetla popisek, vůbec jsem nemohla přijít na to, co je na muším obrázku :D

    ReplyDelete
  14. áá, ty vafle! :) Krásné fotky, hlavně ten kocour. Pobavil mě ten výraz :D

    ReplyDelete
  15. ten kocúrik :3 a mňam tú ovsenú kašu by som si veľmi rada dala na raňajky :D a ja som na instagrame ako unicorn293, tak keď budeš chcieť, pozri sa ;)

    ReplyDelete
  16. lovely pics!! great blog! xx

    ReplyDelete
  17. Máš fantastický nový design!
    Jdu si udělat vafle :D!!

    ReplyDelete
  18. pitvat mouchu? To jde? :D Jinak pěkné fotky :))

    ReplyDelete
  19. Ten kocour vypadá dost nasraně :D:D:D A všechno to jídlo moooc dobře. Před propitou nocí se musíš pořádně najíst, nejlíp nezdravě, at se ten alkohol má v čem rozpouštět :P

    ReplyDelete
  20. Skvělé fotky! Ty vafle vypadají úžasně! :)

    ReplyDelete
  21. samý dobroty :) a ten kocour!

    ReplyDelete
  22. Moc se mi ty fotky líbí ;)) ten kocour...Nikdy jsme nic podobného neviděla :OO ;D

    ReplyDelete
  23. Ten kocúr je super. :)
    http://life-with-nicole.blogspot.sk/

    ReplyDelete