Friday, March 29, 2013

Essentials


Nejdříve jsem chtěla udělat klasicky what's in my bag, ale když jsem zjistila co za kraviny tam nosím, rozhodla jsem se pro něco jiného a to pro nezbytnosti v mém životě, a konec konců, většinu věcí v té tašce občas i mám. Až si tašku jednouuklidím, udělám tu klasickou verzi :D

1. nejobyčejnější černé tílko je pro mě asi nejzákladnější věc v šatníku, nosím ho skoro pod všechno, obzvlášť takhle v zimě.. Tohle mám z H&M za 129,- 
2. Foťák (Sony NEX 3), no co si budeme povídat. Plánuju si ušetřit na zrcadlovku kvůli objektivům, ale v šetření nejsem vůbec dobrá, takže to bude pár let trvat :D 
3. Vždycky když někam během dne cestuju, hrozně mě nudí jen do prázdna koukat a proto jsem hrozně ráda, že mám čtečku kindle, kam si můžu nahrát sebe tlustší knihu a nebude vážit víc než diář. 
4. Micerálka od Biodermy, co si budeme povídat, je úžasná sama o sobě. Nevím jak jsem bez ní mohla existovat.
5. O Tangle teezeru taky slyšíte z každého blogu a i mě se moc moc zalíbil.
6. Bez balzámů na rty nikam nejdu. Vdycky si vezmu minimálně dva, protože nesnášim pocit suchých rtů. Navíc Vaseline s příchutí Creme Brule je neodolatelná.
7. Patřím do té generace, kdy bych se bez telefonu ve škole doslova unudila. A sluchátka k tomu neodmyslitelně patří. Hudbu poslouchám když jedu do školy, ze školy, když jsem doma, když se nudím. Zkrátka kdykoliv. 
8. Poslední a neméně důležitý je krém na ruce. Tahle nekonečná zima moje ruce vysušila tak jako nikdy předtím. Nejraději mám právě tenhle od Neutrogeny. (To prázdné balení mi připomíná, že si musím pořidit nové)

A co jsou vaše věci bez kterých se neobejdete? 




27 comments:

  1. v podstatě by moje nejdůležitější věci byly podobného rázu:) a ta micerálka je dokonalá!

    ReplyDelete
  2. hehe, tak to máme dost podobné nezbytnosti:P

    ReplyDelete
  3. Já bych se neobešla bez své postele :D :D a potom bez stejných věci jako ty :)

    ReplyDelete
  4. mám stejný mobil i tangle teezer :D

    ReplyDelete
  5. všechny věci jsou pro mě nezbytností :)

    ReplyDelete
  6. nejvíc miluju zelenou micelárku (!!!!), balzámy, mobil a krém na ruce <3

    ReplyDelete
  7. Miluju takovéhle články:)

    ReplyDelete
  8. Mám podobné nezbytnosti, kromě čtečky a tangle teezeru :)

    ReplyDelete
  9. taky vedle sebe musím mít vždycky balzám, nevím co bych bez něj dělala!

    ReplyDelete
  10. tangle mám taky ráda jediný kdo dokáže udělat něco s kudrnama :D

    ReplyDelete
  11. sébium od biodermy je skvělé, bez černého trička taky nedá ani ránu)

    ReplyDelete
  12. Tangle, horský balzám na rty, mobil/hudba+sluchátka, malé zrcátko a diář:))

    ReplyDelete
  13. Bez Kindle už téměř nevycházím, nedokážu si představit, že bych třeba takový Bídníky měla tahat s sebou :D Navíc většinou čtu jenom když jsem na cestě, takže by mi asi upadly ruce z tahání těch knih :D U mě teda ještě doplňuje potřebné věci diář, bez něho si připadám nesvá :D

    ReplyDelete
  14. bez balzamikov by som asi neprežila a tangle teezer je naozaj nutnosť!! :)

    ReplyDelete
  15. Máš super mobil! :))

    nikol-kach.blogspot.cz

    ReplyDelete
  16. to máme podobné nezbytnosti :)

    ReplyDelete
  17. Ta vaselina s příchutí se prodává v ČR?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jednou tu byla v tescu o vánocích, ale teď už jsem jí nikde neviděla :(

      Delete
  18. Já mám hrozně moc triček s obřím výstřihem na břicho atd. takové ty, pod které je třeba ještě triko, nebo tílko, takže černé a bílé tílko je součástí mé výzbroje :D Bylo mi hrozně,když jsem jedno černé po silvestru ztratila :D:(

    ReplyDelete
  19. Když vynechám hřeben, protože ty moje vlasy česat nejdou :D a čtečku nahradím obyč. knihou, máme to stejné :)

    ReplyDelete
  20. nejlepší hřeben tohle .D

    ReplyDelete
  21. hmm kindle ... super .. čo čítaš ...

    ReplyDelete
  22. Já mám místo Tangle teezeru Detangler, což je v podstatě to stejný, akorát má rukojeť. Nepokládej Tangle teezer na štětiny, mohly by se ti zničit :)

    ReplyDelete
  23. u mňa je zas krém na ruky najdôležitejší:)

    ReplyDelete
  24. Mam to naprosto stejne, jen nemam tu supr ctecku:)

    ReplyDelete