Wednesday, February 13, 2013

Snow again

(sweater-h&m/shirt-lindex/boots-vagabond/jeans-reserved)
Zbožnuju teplé svetry! jen mě mrzí, že je tenhle zepředu tak krátký. Jinak by to byl ten nejpříjemnější a nejteplejší svetr z mého šatníku. Jinak kozačky moc často nenosím, ale vzhledem k tomu kolik včera napadlo sněhu jsem je vytáhnout musela. Mám je už asi 4 roky a je v ních hrozná zima :D A taky šíleně na sněhu kloužou. Ale jsou hrozně pohodlné:) jelikož je středa a já nejdu na trenink tak je plán na večer jasný. Den, kdy vychází všechny seriály, znamená jedině ležení v posteli se zázvorákem a notebookem na klíně 

25 comments:

  1. ten svetr je skvělý!
    já se musím tou hromadou sněhu plazit další 3km do kopce na trenink a vůbec se mi nechce, raději bych dělala to co ty :)

    ReplyDelete
  2. ty bublinky od kurzoru jsou skvělé! mnohem lepší než ty blbůstky, co od toho vždycky odpadávaj a pak se špatně čtou články :-)
    a pěkné fotky, já bez kozaček teda nevylezu, ale já bydlím na vesnici, kde je sněhu vždycky docela dost :-D

    ReplyDelete
  3. Nojo, vlastně vyšel už nový díl Carries diares :D:) Ale já se musím učit, takže na to můžu zapomenout. :) A ta první fotka se mi moc líbí :)

    ReplyDelete
  4. snehu už mam pokrk!! :) sveter je super

    ReplyDelete
  5. hrozně ti to sluší, máš nádherný svetr

    ReplyDelete
  6. ja nemam rada tieto strihy svetrov, ale tebe to pristane. Najviac sa mi pacia tvoje vlasy, take nedbalo dokonale.

    ReplyDelete
  7. Ten svetr je skvělý! A s těmi seriály mě neštvi, já už jsem se tak dlouho na žádný nedívala :/ Nestíhám vůbec..

    ReplyDelete
  8. Sluší ti toooooo! :)
    svetr je krásný!!!
    http://theczechglamour.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. já jsem si stáhla seriály, ale nemám na ně nějak čas..
    no jinak, ten svetr je krásnej! ale taky by mě štvala ta délka :D
    Sluší ti to, seš kočička :)

    ReplyDelete
  10. Teplý svetry, zázvorák, notebook, seriály a postel - paráda! Zdá se, že máme úplně stejný vkus ;-).
    Vivi

    ReplyDelete
  11. pěkné fotky :)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svojí první GIVEAWAY!:)
    http://www.brunetky.blogspot.cz/2013/02/giveaway-01.html

    ReplyDelete
  12. Super :) přijde mi to takový pohodlný outfit :)

    ReplyDelete
  13. taky miluju svetry, pěkné fotky :)

    www.duty-live.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. ten sveter je perfektnýý <3...a u nás tiež nasnežilo a brodím sa po meste jak na sibíri..

    ReplyDelete
  15. Perfektní plán na den, takový mě čeká dnes. :)

    ReplyDelete
  16. Fabulous shooting and a very beautiful outfit!! :) You look stunning, dear!

    ReplyDelete
  17. Krásny je ten sveter, aj fotky super! Ale už nech je teplo, nech sa môžu svetre odložiť :)

    ReplyDelete