Sunday, February 24, 2013

Sunday


Asi po 5ti dnech přestalo sněžit a vysvytlo sluníčko, aby to zase mohlo roztáta, že ano. Vzala jsem foták a vyrazila na nábřeží. Asi pětkrát mě málem zabily lainy ze střech a celou odba chodila s přimhouřenýma očima, protože jsem tolik světla nezažila asi měsíc. Vyfotila jsem asi ty nejtuctovější fotky, které má asi kadý, kdo někdy byl v Praze :D žádná originalita, ale musím říct, že Praha je ve sněhu krásná

Sony NEX 3 /Edit: Adobe Lightroom, Adobe Photoshop


30 comments:

  1. Mně tuctové nepřijdou, mají své kouzlo! Já mám Prahu ráda, a tak se mi podobné fotky snad nikdy neomrzí... :D
    Ela

    ReplyDelete
  2. Nádherné fotky! Ano, nasněžilo a zase to hned taje, takže se můžeme těšit na ty sračky...:/

    ReplyDelete
  3. jj je krásná. ale už se těším zas na ty břečky, co po tom zbydou ... :/

    ReplyDelete
  4. Krasné fotky!!!
    U nás už ty hrozný břečky jsou! Vyšla jsem jen do obchodu a hned jsem měla promočený boty:/, to počasí je příšerný!

    ReplyDelete
  5. no prej tuctový. ty si fakt pako:D sou nejhezčí!♥♥

    ReplyDelete
  6. nádherný fotky! tuctový mi vůbec nepřijdou:D :))

    ReplyDelete
  7. vooobec nie su tuctové!! sú dokonaléé!! :)

    ReplyDelete
  8. dokonalé fotky, hlavne tá druhá♥

    ReplyDelete
  9. řekla bych, že Praha je krásná úplně vždycky :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale na tvých fotkách obzvláště. Možná tuctový, ale pořád jiný. Ono záleží na úhlu pohledu..

      Delete
  10. Mě se nezdají tuctové, mají svůj vlastní příběh :))

    ReplyDelete
  11. oh tá posledná <3 ty tak krásne fotíš a upravuješ :D
    kopy snehu zo strechy rulezz :D

    ReplyDelete
  12. Žjova. Inteligentnější vyjádření jsem nenašla. I když středová kompozice ve většině případů vypadá otřesně, tobě se to povedlo naprosto skvěle zpracovat a ta první fotka je úžasná! Společně se všemi ostatními, ale ta první vede.
    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. nádherné fotky :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  14. to jsou tak krasny fotky!! naprosto netuctove :) a navic tohle misto mam hrozne rada, hlavne v zime ♥

    ReplyDelete
  15. Nádherné fotky! Vůbec nejsou tuctový, mají nějaký větší kouzlo :)

    ReplyDelete
  16. Prenádherné fotky xx

    nattsadventures.blogspot.sk

    ReplyDelete
  17. Prostě nádhera fakt.

    http://neposedarium.blogspot.cz

    ReplyDelete