Friday, February 1, 2013

Spring in January

(shirt - calliope / top-camaieu / jeans -2hand / boots-baťa / cross - lindes / scarf-h&m)

Vůbec by mi neavdilo, kdyby takhle bylo až do jara... 8 stupnů je tak akorát, jenom ten vítr by mohl trochu ubrat... Včera jsem byla poprvé za tenhle rok běhat a když jsem běžela proti větru nemohla jsem se ani pořádně nadechnout :D Vítr je i důvod že je půlka fotek v 3d a nebo ořízla bez hlavy... Moje vlasy ve větru totiž nemají ani trochu tvar vlasů. Ofina totiž asi není to pravé do tohohle počasí, ale na druhou stranu aspoň nepadá do očí at se děje co se děje! :D 

30 comments:

  1. snad co nejdřív přijde to pravé jaro! :)
    moc ti to sluší!
    ve středu jdu ke kadeřnici a právě přemýšlím, jestli si stříhat ofinu nebo jestli počkat až nebude tak hnusně :)))

    ReplyDelete
  2. mne tie fotky strasne tahaju oci :/(

    Inak hladas nejaku super farbu na domace farbenie tip tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/bianca-testuje-loreal-preference.html

    ReplyDelete
  3. já chci ještě sníh! :D jaro až za měsíc, dva..:D běhat jsem ještě nezkoušela, nesnáším vítr, počkám si až budou ideální podmínky:)

    ReplyDelete
  4. já jsem chtěla jít běhat dneska:D Ale pak jsem si to nějak rozmyslela, počkám až bude tepleji:D Jinak ti to sluší :))

    ReplyDelete
  5. taktiež mám v pláne ísť už behať, ale keďže som bola dva týždne doma kvôli chorobe, radšej počkám kým bude teplejšie :D
    ten sveter je úplne skvelý ♥

    ReplyDelete
  6. Mě by se líbilo tak 15 stupňů,ale to je maximum.Nesnášim takový ty 30 stupňový vedra.:) A moc ti to sluší!

    ReplyDelete
  7. Ja som strašne rada, že už je teplejšie, dúfam, že zima sa už nevráti :)

    Giveaway

    ReplyDelete
  8. tiež sa moc moc teším na jar, ) včera sa dalo "opaľovať" tak bolo pekne. a to tričko e perfektné!

    ReplyDelete
  9. tohle vypadá fakt dobře a mám ráda tyhle tvoje džíny!

    ReplyDelete
  10. jednoduché a pekné :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. taky mi toto počasí vyhovuje. :)
    ta první fotka zezadu je moc hezká!:)

    ReplyDelete
  12. Jojo, tohle počasí už mi taky nevadí :) moc ti to sekne!

    ReplyDelete
  13. Hrozně krásný styl!:) prosím o laskavost která tvá jenom pár sekund.. rozjíždím stránku a potěší mě každý lajk opravdu:-) https://www.facebook.com/RuzenaRabovaPhotography?fref=ts dyštak děkuju alespon za přečtení:-))

    ReplyDelete
  14. Máš nejdokonalejší styl!!:OOOO počasí nejskvělejší taky mi vyhovuje:)
    vzájemné?

    ReplyDelete
  15. Krásné fotky, nádherný outfit a máš aj krásnou postavu ;) Fakt paráda! :)

    ReplyDelete
  16. to je nádherné ! Ako si spravila tie 3D fotky ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju moc !! stáhla jsem si photoshop action :)
      http://browse.deviantart.com/?q=ps+action+3d

      Delete
  17. Skvelý článok. :) Nádherné fotky aj celý outfit, tlieskam!

    ReplyDelete
  18. joj to s tou ofčou znám. ofina je totálně na zabití, ale když se v ní cítíš dobře, tak jí prostě musíš mít :-) a tobě moc sluší! <3

    ReplyDelete
  19. vietor nenávidím tiež!
    krásne fotky:)

    ReplyDelete
  20. Pěkný jednoduchý outfit. :)

    ReplyDelete
  21. to svetro-triko je úžasný!! :)

    ReplyDelete
  22. vůbec by mi nevadilo, kdyby se už jen oteplovalo :) už mě nebaví chodit nabalená jako sněhulák :D moc pěkný outfit :)

    ReplyDelete
  23. Krásné fotečky!.)
    A hezký outfit!

    ReplyDelete
  24. Tak tohle je hodně nice! Ty záda jsou super.

    ReplyDelete