Sunday, February 17, 2013

Random

(macaroni s parmezánem, sušenými rajčaty a prosciuttem aneb italie v zimě)
(nejlepší rtěnka z oriflameu co jsem zatím zkoušela, dusky nude)
(ovesná kaše s lesním ovocem aneb po škole všichni potřebujeme vydatnou svačinu)

Konečně mám prázdniny, přežila jsem jednodenní lyžování (ne že bych ráda nelyžovala, ale je to docela utrpen pro mě se vždycky tiolik nabalit a pak stejně mrznout) a ted se můžu jenom válet a fotit ! Konečně jsem si začla psát nápady, tka doufám, že fotek ještě nemáte plné zuby. Jsem ráda, že se Vám ty minulé líbily! Mám v plánu podobné a protože teď mám spoustu času, tak je všechny vyzkouším. 

35 comments:

  1. kam se hrabou moje fotky jídla. :D

    ReplyDelete
  2. Moc pěkný fotky, hlavně to jídlo :)

    www.duty-live.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ovesná kaše ke svačině? :D tak to jo - krásný fotky!
    prázdniny si pořádně užij :))) a nápady ať se jen valí!

    ReplyDelete
  4. Super fotky, prázdniny si užij já je už měla:(

    ReplyDelete
  5. Uži si prázdniny :) Mne zajtra začína letný semester tak mám už doprázdninované :)
    the unicorn princess

    ReplyDelete
  6. mňam tá posledná fotka :))

    ReplyDelete
  7. Milujem tvoje randomy :O Krásne fotky :) Tá kaša ♥

    ReplyDelete
  8. tvých fotek nebudu mít nikdy plné zuby, povedený jako vždy:)

    ReplyDelete
  9. fotíš úplně dokonale :)) kaši si taky často po škole dělám :)

    ReplyDelete
  10. ta ovesná kaše vypadá prostě úžasně. Závidím ti prázdniny, hezky si je užij! :)

    ReplyDelete
  11. Jídlo i rtěnka vypadají skvěle ;)

    ReplyDelete
  12. Tá ovsená kaša vyzerá naozaj chutne! :-* ... poriadne si uži prázdniny! :)

    ReplyDelete
  13. Ta svačina vypadá výborně! :) Jen já bych si to dala spíš k snídani :D

    ReplyDelete
  14. tá ovsená kaša vyzerá výborne :)

    ReplyDelete
  15. mňam jídlo!!! :D mně prázdniny bohužel dneska končí :/

    ReplyDelete
  16. přijeď mi uvařit, prosím. :( :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mohla bys sem dát prosím prosím recept? :D od té doby, co jsi tenhle článek zveřejnila mi to leží v hlavě! :D

      Delete
  17. yummi, ako sa tak pozerám na tie tvoje fotky, dala by som si šalátik z čerstveho ovocia alebo nejake jahôdky :)
    cara mia

    ReplyDelete
  18. krásné fotky, mjami taky jsem vařila ovesnou kaši s lesním ovocem

    ReplyDelete
  19. fotíš skvelo.. a rúž má krásne zlaté balenie :)

    ReplyDelete
  20. Mňam, ty těstoviny bych si dala :).. jinak skvělé fotky!

    ReplyDelete
  21. Itálie v zimě vypadá úplně lákavě! :D

    ReplyDelete
  22. tvých fotek plné zuby?? to nejde!:)

    ReplyDelete
  23. tu rtěnku mám v plánu si objednat taky..zatím mám jenom vzoreček:)

    ReplyDelete
  24. ♥ Zase překrásné fotky! Itálie v zimě se mi moc líbí, já měla včera špagety s rajčaty, mozzarellou a bazalkou, lahoda!

    ReplyDelete
  25. anooooo, kaše podle mého návodu! :)
    super random,, kráásný fotky :)

    ReplyDelete
  26. wooow!! to je úžasný random! :) konečně krásné fotky!! a ta kaše? no mnam!! :)
    a taky úžasnej blog, jsem tvůj nový čtenář :)

    jestli budeš chtít mrkni ke me :)

    www.wooklook.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. mňam mňam, ta poslední fotka!

    ReplyDelete