Friday, February 8, 2013

Random


Pár narcistických a žraccíh fotek z tohohle týdne .. Pořídila jsme si lightroom a začla jsem většinou fotek upravovat tam, přímo v raw formátu ! Pokudm áte možnost, určitě si ho pořiďte. Photoshop je sice photoshop, ale rawy vám nevezme. Dneska už mě čeká jen každotýdenní maraton seriálů až dlouho do noci. Taky pořád přemýšlím, jestli se nechat ofinu a nebo jí nechat dorůst. Dumám nad tím v podstatě pokaždé, když mi doroste k řasám a já jí musím nechat ostříhat. Bylo by praktický jí nemít, už jenom kvůli spotřebě pinetek. Nadruhou stranu moje vysoké čelo a začínající kouty si žádaj ofinu nechat :D

24 comments:

  1. moc hezký fotky, já neumím ani s photo shopem, jediný co mám je promitivní Photo Filtre:D
    ofinu jsem měla asi měsíc, a nadšená jsem z ní byla tak dva dny maximálně, stačilo aby zafoukal vítr a rozdělila se mi "na prdel" a vypadala jsem jak idiot:D kdybych měla víc vlasů tak by byla lepší a hezky hustá, ale s těma mýma třeba vlasama na hlavě nic nevykouzlím:D

    ReplyDelete
  2. já dříve ofinu měla, ale jelikož mám kudrnatý vlasy, tak jsem ji musela žehlit. Jenže občas po umytí vlasu nešla vyžehlit, takže jsem chodila do školy "na Elvise":) teď si ji nechávám dorůst a už ji mám po bradu:)

    ReplyDelete
  3. ofina ti veľmi pristane, ja som za ponechanie :D
    a fotky sú uplne dokonalé, photoshop nemám (ale hrozne moc chcem) zatiaľ mi ale stačí photoscape :D

    ReplyDelete
  4. Čajíky já taky ráda:) Ofinu si nechej dorůst, určitě to bude dobrá změna:)

    ReplyDelete
  5. já upravuju v Zoner Photo Studio 14 a jsem spokojená :D Jinak úžasné fotky, jako vždy ;)

    ReplyDelete
  6. co jsou to začínající kouty? :D Promiň, nějak nevíc co to je :D
    Zkusit to můžeš, ostříhat si ji můžeš vždycky. :)
    všichni tvé narcistické fotky milujeme, takže přidávej :D;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhaa :D děkuju .. kouty.. no jak to popsat .. je to taková ta začínající pleška ns krajích čela

      Delete
  7. Ta 3. fotka je nádherná, nádherná, nádherná! :)

    ReplyDelete
  8. úžasné fotky! Jinak ofina je problémová no, každopádně musím říct, že tobě hrozně sluší jako málokomu, ale je samozřejmě na tobě jestli si ji necháš :)

    ReplyDelete
  9. Photoshop s pluginem Camera RAW je nejlepší, ale tak samozřejmě záleží na potřebách. Lightroom toho zvládne opravdu hodně a sám jsem ho používal asi 2 roky z těch 2 a půl let, co fotím (celkem barbarství :D).
    Ta třetí je pěkná. :)

    ReplyDelete
  10. Ofina ti krásně sluší, nechala bych si jí, být tebou...:)

    ReplyDelete
  11. PhotoShop nevezme rawká? :D to aký máš?
    Ja si zas neviem ani predstaviť v čom inom by som tie rawy upravovala :D

    ReplyDelete
  12. nádhera! :)

    a super nový design!

    ReplyDelete
  13. pickwick čaje jsou stejnak neeeeej :) super fotky!

    ReplyDelete
  14. tá šálka nemá zboku kvetinky? mňam si mi urobila chuť na taký chlebík, fotky sú fakt super :)

    ReplyDelete
  15. krásne fotky, taký cajik by som si dala :)
    cara mia

    ReplyDelete