Thursday, February 28, 2013

Marathon of tv series



Už jste tu určitě četli, jak jsem posedlá seriály. Celý týden v podstatě nedělám nic jiného než čekám na nové díly a pak hltám každé slovo. Rozhodla jsem se podělit s vámi o ty, které momentálně sleduju a moc se mi líbí.
(PS: všechny stahuju na ulozto)

SKINS
Začala jsem na ně koukat asi před týdnem a už jsem na konci 3. série. Měla jsem v plánu je zkusit už dávno, ale trvalo mi to dlouho, než jsem se konečně odhodlala. Na nějaké scény musím sice ztlumit zvuk :D ale zbožnujnuju pozorovat tyhle o ničem nepřemýšlející osoby. :D

 

Jako každá blogerka i já jsem začla sledovat the carrie diaries. i když popravdě řečeno mě to až tolik jako všechny ostatní nevzalo. Carrie mi přijde až přehnaně poslušná a ani trochu se nechová na svůj věk :D


Tenhle seriál jsem začla sledovat náhodou. Je úžasně relaxační, nekomplikovaný, nejlepší na odreagování. Navíc se mi líbí, jak má všechno takový jižanský nádech a hlavně ten přízvuk. A navíc na Wadea se prostě dobře kouká!


Lying game už sleduju dlouho a ikdyž je mi ta herečka co hraje hlavní hrnku neskutečně nesympatická, jsem zvědavá jak to všechno dopadne. 


Sitcom. Trvá jenom 20 minut a stáhla jsem si ho na doporučení. A chybu jsem neudělala! Občas se mi stane, že vyprsknu smíchy až mi skoro notebook spadne z klína. 
(PS: nechápu proč to v češtině pojmenovali jako město žen, když je tam nakonec víc chlapů než ženskejch)


No co si budeme povídat. Můj nejoblíbenější. Každou středu přijdu domu a hned zapínám ulozto a stahuji.. Před spaním se na to stihnu podívat a hned se nemůžu dočkat další středy. nevím co budu dělat až skončí serie. 


Zase sitcom.Tenhle moc lidí nezná. Doporučila mi ho kamarádka a mně se šíleně zalíbil. Navíc Zooey Deschanel je neskutečně vtipná a na hlavní hrdinku se šílené hodí.


A co vy a vaše oblíbené seriály? Sledujete některé, co já ? Nebo máte rádi nějaké úplně jiné ?


38 comments:

  1. všetky tieto sledujem plus teda ešte american horror story,walking dead,big bang theory a game of thrones :) ale skins jednoznačne najlepší seriál :)

    ReplyDelete
  2. já se dneska konečně dokopala k dodívání se na 8. sérií himym, ale děkuju za tip. Asi se začnu dívat na Skins, nebo se zblázním z čekání na 7 díl Carrie:D:)

    ReplyDelete
  3. sleduji jen PLL a taky se těším na každý nový díl :D :)

    ReplyDelete
  4. Miluju Zooey Deschanel! Jaktože New Girl neznám? Určitě vyzkouším :)

    ReplyDelete
  5. Skins miluju! ale bohužel 5. série už za nic nestojí, změní se tam úplně celá parta, a ti noví jsou strašně nezáživní, už jsem na to ani nekoukala ( teda byla jsem naštvaná i když se změnila "Tony parta" na "Effy partu" ve 3. sérii, ale nakonec jsem je měla ještě radši :D )
    a na Carrie Diaries koukám, je to fajn, taková milá oddechovka...ale je to asi pro mladší ročníky než pro tak starou kozu jako jsem já:D
    na PLL jsem začala koukat až nedávno, jsem ve 2. sérii, ale je to skvělý - a napínavý jak kšandy :D
    jen Cougar Town mě nezaujalo, a ostatní seriály neznám

    ReplyDelete
  6. pro mě jsou klasika skins, the carrie diaries a pll! a taky jsou bomba 2 broke girls!

    ReplyDelete
  7. carrie diaries,PLL,cougar town...moje top!♥
    určite kuknem na tie ostatné :D

    ReplyDelete
  8. taky koukám na skins,jsem teprve na konci druhý serie,ale hrozně mě to chytlo.Pak taky PLL což je uplně nejvíc boží,Arrow to jsem asi u sedmého dílu a doufám,že bude druhá serie a the walking dead.

    ReplyDelete
  9. já ještě The Vampire Diaries a jinak v podstatě to samé :-)

    ReplyDelete
  10. Sleduju v podstatě to co ty, kromě těch sitcomů, a k tomu sleduju ještě the vampire diaries a sledovala jsem secret circle.

    ReplyDelete
  11. ze všech nejvíc zbožňuju new girl!

    ReplyDelete
  12. Skins <3
    Cougar town a New girl..ostatní sleduju hrozně nepravidelně:(

    ReplyDelete
  13. new girl, pll, the caries diaries <3333
    úžasnej blog!

    www.fashioninmyself.blogspot.cz

    ReplyDelete
  14. :D PLL je tiež môj obľúbený, inak som z tým co si napísala poznala len lying game a to aj tak nepozerám :D :D vlastne okrem pll pozerám už len a games of thrones.... *Hanna*

    ReplyDelete
  15. Your blog is very good and interesting , Would you like to follow each other? (: Come follow me and I’ll follow back for sure !

    http://shoeeobsessionn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. pretty little liars, moje top ted :D

    PS: Zvu te na svoji giveaway na svem blogu:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/02/giveaway-ii.html#comment-form

    ReplyDelete
  17. Skins neznám a zaujali, a už stahuju New girl. Mezi mé oblíbence patří PLL nebo třeba The Vampire Diares :)

    ReplyDelete
  18. tak z tohto pozerám len the carrie diaries. . a občas new girl :)

    ReplyDelete
  19. New girl! Konečně někdo kdo to taky zná!
    Pro mě je teďka nejlepší seriál. Ukázal mi ho přítel a od té doby to neustále sledujeme spolu
    + sleduji znovu seriál Vyprávěj, který mě také velice baví, i když je to něco naprosto jiného

    ReplyDelete
  20. Ze jmenovaných sleduju PLL, Cougar Town, The lying game a Hart of Dixie
    Carrie diaries jsem stáhla první díl a asi po 15 min letěl do koše - až moc teen..

    Dále mezi mé oblíbené patří ale určitě HIMYM,The big bang theory,90210,The vampire diaries. Revenge,Deception (tyhle dva jsou si celkem podobné,napínavé,i když Revenge je malinko lepší.)
    Dále ještě 2 broke girls a zamilovala jsem si Dont trust the bith in apartment 23,to je seriál, který mi zaručeně zvedne náladu. Akorát mají teď nějakou pauzu :/

    Uff,koukám, že jsem taky docela maniak :D Dokonce mám udělaný i takový menší týdenní rozvrh jednotlivých seriálů :D

    ReplyDelete
  21. jinak ještě k té New girl, sledovala jsem skoro celou první sérii. Nemůžu si pomoct, ale měla jsem z toho takový pocit, že se až moc snažili o vtipné scénky, nakonec to přitom ani tolik vtipné nebylo (můj názor).

    ReplyDelete
  22. já bych jich ještě pár přidala a některé neznám, ale PLL klasika ♥ a skins zbožňuju .. hlavně teda tu první generaci ..

    ReplyDelete
  23. Go on
    Client list
    PLL
    Cougar
    Drop dead diva
    New Girl
    2 Broke Girls
    HIMYM
    BBT

    :D tak!

    ReplyDelete
  24. Vybrala si naozaj skvelé typy! Niektoré nepoznám, ale určite si ich pozriem ;)

    ReplyDelete
  25. Sleduju PLL, Lying Game, The Vampire Diaries, Beauty and the Beast, HIMYM, American Horror Story (doporučuju) a mrzí mě, že skončila Gossipka♥, tu jsem měla hodně ráda :)

    ReplyDelete
  26. Já sleduju jenom The Carrie Diaries, a pak když mám čas tak The Big Bang Theory, nebo třeba Simpsonovi, ale tak to už jsou staré věci ;)

    ReplyDelete
  27. Na Skins se chci už strašně moc dlouho podívat, ale pořád jsem se k tomu nedostala. A na ty další se určitě taky někdy podívám :) Miluju PLL a the Carrie Diaries))

    ReplyDelete
  28. poznam zo všetkych len pretty little liars ale aj ostatne vyzerajú dobre ..


    POZYVAME NA GIVEAWAY http://aj-ro-na.blogspot.cz/search/label/Giveaway

    ReplyDelete
  29. Skins jsou srdcovka ♥
    Zbytek skoro neznám, měla bych to napravit!

    ReplyDelete
  30. Ani jeden neznám :) Já miluji Gilmorova děvčata, která si pouštím pořád dokola a nově Upíří deníky
    Just be yourself by Petra

    ReplyDelete
  31. Ahoj,
    moc ráda bych tě pozvala na svojí první giveaway, kterou už tento víkend plánuji ukončit!:)

    http://www.brunetky.blogspot.cz/2013/02/giveaway-01.html

    Já sleduji: Pretty little liars, the vampire diaries, hart of dyxie, the lying game (ted jdu zrovna koukat :D), cariiny deníky, dr. house.. no mám toho taky dost :D

    ReplyDelete
  32. Já miluji Pretty Little Liars♥. Už aby byl další díl!!!
    Carrie je taky super, jen jsem někde četla, že bude brzy končit.
    Ale úplně největší srdcovkou jsou Gilmorova děvčata, znám všechny díly zpaměti :D!!


    ReplyDelete
  33. Super Ja koukama na PLL a New Girl ❤

    ReplyDelete
  34. Taky me stve, ze je Carrie takova putka haha. Koukam na to jen kvuli Sebastianovi:D

    ReplyDelete
  35. Jedu Upíří deníky. Ráda jsem sledovala Gossip girl, teď nevím co. Uvažuju nad Carrie, možná ještě něco.

    ReplyDelete