Saturday, February 9, 2013

Expensive vs. Cheap I.


 Dneska bych Vám chtěla srovnat 2 šampony. jedním z nich je Treatment Shampoo od label.m a tím druhým Colorglanz shampoo od Baley. Rozdíl jen je něco přes 250,- a já bych vám ráda řekla můj názor, jestli se podle mě vyplatí si připlatit.

Oba šampony jsou určeny na barvené vlasy a péči o ně. Teda mně přijde, že na tom moc nezáleí. Spíše minimálně. Určitě nebude takový rozdíl mezi těmito a ostatními šampony, co by měly vlasy regenerovat.


Label.m Treatment Shampoo:
Určitě ho znáte ze seznaboxu. Label.m patří mezi dražší produkty, koupíte ho v kadeřnictví, ale teď se objevil i v některým drogeriích dm ! Kloubouk dolu zato !
Šampon krásně pění, úžasně voní a vůně vydrží i po umytí (nevím, k čemu tu vůni přirovnat, ale já se jí nemůžu nabažit) A vlasy po něm zůstanou hladké a lesklé. (možná za to můžou ty všude kritizované silicony) Pokud ho použiji s aussie kondicionérem, mám pocit, že mám ty nejlepší vlasy, co můžu mít.
Co se složení týče, tak já se v tom moc nevyznám, ale přijde mi, že neobsahuje tolik chemikálií jako ten od Baley. Až na silicony.

Cena je různá, kolem 300Kč/ 300ml
4/5
(pro mě nejlepší šampon, co jsem kdy měla, ale není to cena, kterou bych byla ochotna každý měsíc za šampon dávat)


Balea Colorglanz Shampoo:
Na tenhle a na jeho oil-repair sourozence už bylo napsáno spousta recenzí, natočeno spoustu videí a tak jsem si řekla, že mu dám šanci a za tu nízkou cenu si ho pořídím. Seženete ho klasicky v dm, stejně jako všechny balea výrobky. To co na něm nejvíce zbožnuju je jeho vůně. Voní jako zmrzlina eskymo.. Zbožnuju kokos. Škoda jen, že vůně se vytratí s umytím. Co se samotného šamponu týče, tak pění dobře, to se mu vytknout nedá. Je bez silikonů, to je tkay určitě velké lákadlo. Mně ale nevyhovuje. Vlasy jsem po umytí nemohla rozčesat, byly suché, nelesklé, bez života. Ani kondicionér tomu nepomohl. Vím, že většina si myslí, že na šamponu tolik nezáelží, ale já u tohole pocítila rozdíl a už si ho znovu asi nepořídím.

Cena je 29Kč / 300ml
2/5
(body za vůni a za cenu)

Takže co je závěr? Pokud Vám vyloženě není líto utrácet tolik peněz za šampon, určitě vyberte ten dražší, kvalitnější. Vaše vlasy vám budou vděčné.

6 comments:

  1. Taky ten od Balei už musím vyzkoušet! Já doufám, že mi bude vyhovovat, zatím jsem u všech kromě tebe viděla pozitivní recenzi :)

    ReplyDelete
  2. Mně ten od Baley taky moc nevyhovuje... Ale naštěstí mi to za tu cenu není až tak líto.

    ReplyDelete
  3. Dobrá recenzia :) Ono niekedy je vážne lepšie na sebe nešeriť a kúpiť si radšej kvalitnejší prípravok ;)

    ReplyDelete
  4. Na šampon label.m jsem četla dost recenzí a přemýšlím nad ním. Dobrý článek!

    ReplyDelete
  5. pěkná recenze :)
    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svoji první giveaway!:)

    ReplyDelete
  6. Ta šampon od Balei jsem slyšela jen kladné recenze tak ho budu muset asi vyzkoušet, když ty píšeš nic moc, ať se přesvědčím sama :) Jinak článek je super.
    Just be yourself by Petra

    ReplyDelete