Monday, February 4, 2013

Always


Protože jsme před Vánoci vyhráli jako třída volejbalový turnaj, máme dneska den volna !! A tak se pololetní prázdniny prodloužily o jeden den. Den nic nedělání, celodopoledního válení se v pyžamu se seriály (Mám pocit, že už těch seriálů sleduju moc, v podstatě celý týden nedělám nic jiného) 

Jestli si vzpomínáte na můj recept na ovesné lívance a můj plán zúčastnit se s nimi soutěže, byla bych neskutečně štastná, kdyby jste pro mě HLASOVALI...

popřípadě na fb tady 

Děkuju vám moc předem

22 comments:

  1. druhá fotka sa mi strašne páči!:) môj hlas máš:)

    ReplyDelete
  2. Tak to je teda pěkně nefér, já se nudím ve škole a ty máš lážo plážo doma v teple? :D

    ReplyDelete
  3. tyjo ty fotky jsou uplně umělecké! :D ♥

    ReplyDelete
  4. Nádherné fotky :) A ten den volna ti závidím!

    ReplyDelete
  5. jsi krásná, strašně moc ti to sluší

    ReplyDelete
  6. moc ti to tam sluší :) to my už dneska psali písemku :D

    ReplyDelete
  7. tak to musí být super!
    jinak tam máš ode mě samozřejmě hlas a fotky nejlepší :)

    ReplyDelete
  8. nádherný fotky! :) den volna bych si taky přála :)

    ReplyDelete
  9. náádherné fotky ...jako vždy! :)

    ReplyDelete
  10. Moc pěkné fotky! Ta poslední je perfektní!!!

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o 30 dolarů do obchodu Chicnova. Budu ráda, když se připojíš. :)
    http://stylewithoutlimits.blogspot.cz/2013/02/giveaway.html

    ReplyDelete
  11. Máš tam můj hlas :) Na poslední fotce ti to moooc sluší!

    ReplyDelete
  12. druhá fotka <3 .. máš moj hlas... ( znie to ako keby som volila prezidenta) :D

    ReplyDelete
  13. děkuju vám moc !!! :) ♥♥

    ReplyDelete
  14. ooo to sú nádherné fotky ... špeciálne tá prvá ma očarila

    ReplyDelete
  15. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    ReplyDelete
  16. Druhá fotka je skvělá! Máš krásný nohy!

    ReplyDelete
  17. Krásné fotky :) Hrozně se mi líbí tvůj blog a tvoje outfity, sleduju :)

    ReplyDelete
  18. jsem ráda že jsem narazila na tvůj blog :) je krásný a ty fotky :) přidala jsme se mezi tvoje čtenářky a moc ráda tě budu sledovat :) ráda bych tě pozvala ke mě na blog a budu moc ráda když se přidáš mezi moje čtenářky :) měj se krásně.. onlygirlnn.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Teším sa, že si ma objavila, aby som mohla následne objaviť ja teba! :-))
    Kopa inšpirácie tu z tohto blogu srší! Ďakujem za ňu.


    V.

    ReplyDelete