Tuesday, January 8, 2013

Wishlist 2013

Protože jsem počítala s tím, že a přijdu domu bude světlo abych nafotila článek, ale to se nestalo, rozhodla jsem se udělat wishlist na rok 2013. První, nejhlavnější věcí je zrcadlovka. Ještě přesně nevím jaká, ale určitě to bude canon! Bude to zase dřina, to je mi jasný, ale stojí to zato!:) Jestli si vzpomínáte jak jsem asi před dvěma měsícema zveřnovala článek o plesových šatech, tak nakonec z toho nějak sešlo a já si žádné nestihla objednat.. Ale protože plánuji jít ještě na nějaké, tak doufám, že už se konečně odhodlám. Pardém od lancome La vie est belle jsem očuchávala v sephoře a je vážně skvělý!:) Ted mám, ale taky jeden, který mám docela ráda, ale až dojde asi zkusím tenhle. Podobné boty jsem viděla hm a ted mám cvočkované období a zároven potřebu koupit si další  boty a proto volba jasná ! Dále tašku, co největší, pokud možno černou. Tahle je z Forever 21 a moc se mi líbí, ale nechce se mi za ní platit tolik plus ještě platit poštovné. Pokud jste někde viděli podobnou, dejte vědět!!! :) A potom oblečení na běhání. Opravdu si občas připadám jak bezdomovec. Teď v zimě sice nechodím a tenhle rok jsem si konečně pořídila boty, ale zbytek nějak chybí :D A nakonec ještě výrobky na vlasy. Pořád se rozhoduji mezi label.m, který byl v senzaboxu a moc mi vyhovoval a nebo kérastase na suché vlasy. Ten vydje sice hodně draho, ale pro moje lámavé, roztřepné vlasy je to ráj :)

A co si plánujete tenhle rok pořídit vy? Šetříte si už na něco, nebo jste si dali předsevzetí, že nebudete tolik utrácet?

A nezapoměnte na giveaway!!!!

21 comments:

  1. z kterého Forever 21 ta taška je? nikde jí tam na těch stránkách nevidím :D
    parfém jsem si též pořídila, je skvělý! a běhat už jsem letos jednou byla, hned co skončí zkoušky, pořádně začnu! :) těším se!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak jsem se koukala na jejich stránky a ona už tam opravdu není! Já měla tu fotku uloženou v počítači asi přes 2 týdny. Tak asi se vyprodala :(

      Delete
    2. mně se často stává, že tam přidají nové šaty, mně se líbí, tak si taky fotku uložím a když se koukám druhý den, už tam nejsou :D asi je to docela boj, sehnat tam něco, co se ti líbí :) ale mezi námi, poštovné jsem vypočítala asi jen na 150, tak to není moc, si myslím. líbí se mi tam ještě jedna košile a svetr, a bižuterii mají taky krásnou .. nevím do čeho ty peníze dřív vrazit, taky znáš to dilama? :)

      Delete
  2. moc pekný wishlist :)) novú kameru si určite kúp aj keď tvoje fotky sú tak či tak krásne :P .. tak dúfam, že všetko zoženieš :) ... ja by som si najradšej šetrila ale niekedy to fakt nejde :D ale chcela by som novú izbu

    ReplyDelete
  3. kup si nikon d5100! canony jsou výborné, ale na amatérské zrcadlovky jsou nikony prostě lepší. a tahle se hravě vyrovná i těm lepším canonům do patnácti až dvaceti tisíc. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. taky jsem přemýšlela jeslti nikon/canon, ale pak jsem se rozhodla pro canon hlavně kvůli objektivům... má jích víc a jsou levnější :)

      Delete
  4. jo po zrcadlovce taky toužím a la vie est belle je nejlepší**

    ReplyDelete
  5. Zrovna dneska jsem s těžkým srdcem vybírala 4litry z bankomatu, ale je to na objektiv.. V pátek by mi měl přijít :) Díky takové investici nemůžu utrácet :D

    ReplyDelete
  6. Ta kabelka je kouzelná a ty šaty si na sobě (i tobě samozřejmě) taky dovedu dost dobře představit! :D

    ReplyDelete
  7. já si teď taky budu objednávat šaty (z boohoo.com)..a přeju štěstí s výběrem zrcadlovky :)

    ReplyDelete
  8. všechno božské :) máme hodně podobný vkus :))

    ReplyDelete
  9. skvělé věci! nejvíc se mi líbí boty :)

    ReplyDelete
  10. podobnou tašku si kupovala Sabani na romwe a myslim že tam ještě je :D akorát měla tu část za zipama oranžovou ale tak to se dá kdyžtak obarvit :)

    ReplyDelete
  11. já podobnou tašku koupila normálně v Polsku na trhu, mám to za humny:-)

    ReplyDelete
  12. ten parfém je skvělý! má úplně nejroztomilejší krabičku..:D no a beze slov - voní perfektně

    ReplyDelete
  13. ty botky jsou nádherný, i šaty♥

    ReplyDelete