Thursday, January 10, 2013

Top 4


Máte rádi čokoládu? A chcete vonět jako čokoláda? Zkuste tohle kakaové máslo od ziaji.. Stojí něco málo řpes stovku a až mě překvapilo, když jsem den potom přemýšlela, proč citím čokoládu a uvědomila si že je to tenhle krém. Je poměrně hutný a proto se maže z těžka. Ale na zimu ideální :) Hlavně pro suchou pokožku.


Tak už i já. Všichni dostali Tangle Teezer k Vánocům nebo už ho dávno mají a bud ho milují milují a nebo nenávidí (těch moc neznám, pravda). Já jsem si nejdřív říkala, e je to blbost a e si ho nekoupím, ale potom jsem h oviděla na krasa.cz za zlevněnou cenu (celkem mě stál 250kč) a řekla jsme si, že ho teda zkusím, protože moje vlasy jsou tak šíleně roztřepené, že už to vážně neni hezké. Vím, měla bych se jí ostříhat, ale mně se nechce, protože bych si je musela ostříhat nejménně k bradě, aby to bylo poznat. A závěr? Je vážně nejlepší. takhle lesklé a hebké vlasy už jsem neměla dlooouho.


Jsem posedlá balzámama na rty. Neustále sebou musím mít alespon dva jinak jsem nervozní a jako naschvál hned mám pocit suché pusy. Neustále musím mít něčim pusu namazanou. Mým nejoblíbenějším je momentálně asi balzám od Yves Rocher : Repair. Opět s příchutí čokolády. Přijde mi, žemimo hydratování, když se jím namažu, taky dokáže popraskanou pusu výléčit narozdíl od nějakých ostatních.


A nakonec čaj. Znáte masalu? Pokud chodíte do čajoven tak pravděpodobně ano. Já osobně jí miluju, ikdyž je nesktučně sladká a rychle se jí člvoěk přepije. Chtěla jsem si jí vytvořit doma, ale je to hrozně zdlouhavé a sehnat kardamon se mi tak jako tak nepodařilo. Pickwick z řady Delicious Spices Smooth Chai chutná přesně jako masala. Obsahuje totiž hřebíček, skořici i kardamon.  Jednodušše k němu přilijte mléko a máte to. A pak taky samozřejmě osladte... Hodně.


A nakonec ještě připomínám GIVEAWAY na kterou máte čas jen do tehle neděle! :)


9 comments:

  1. čokoládové mlieko som mala jedine od Garnier, teda skôr kakaové, a toto chcem vyskúšať tiež, najmä teraz v zime :) ... tú kolekciu čajov mi včera kúpila sestra, tak sa teším až ich vyskúšam :)

    ReplyDelete
  2. masalu nejspíš znám, ale pod pojmem Chai Laté, podle popisu to asi bude to stejné:)
    tangle treezer je nejlepší, už nikdy se nechci česat ničím jiným:D a to čokoládové máslo mám taky, akotát už rok, tak má jiný starší obal....ale voní krásně, akorát se tím moc nemažu - jsem líná na všechno:DD

    ReplyDelete
  3. super typy :) kakaové máslo jsem dostala od kamarádky a už nikdy nechci jiné :)) a pickwick je super novinky,hned zítra si pro něj jdu :)

    ReplyDelete
  4. S těmi balzámy to mám úplně stejně :D A přesně jak píšeš, jakmile ho někdy zapomenu, najednou cítím, jak mám suchá rty a začnu být nervózní :D A ty čaje od Pickwicku jsou fakt úžasný všechny, takhle kolekce se jim povedla. :)

    ReplyDelete
  5. tangle treezer je zkrátka nejlepší!:D

    ReplyDelete
  6. Kakaové máslíčko někdy vyzkouším, ziají kosmetiku miluju :) A balzámů mám taky spoustu, takže ted se je snažím dopotřebovat a nekupovat nové :D

    ReplyDelete
  7. ziaju miluju, hlavně jejich odličovací krémy :)

    ReplyDelete
  8. Cokoladu zboznuju, ale ''cokoladova'' vune me nikdy nenadchla

    ReplyDelete
  9. Pretty!
    Lovely blog you have here! I like it!
    Check out mine sometime when you have time ♥
    AIMEROSE

    ReplyDelete