Wednesday, January 23, 2013

Oatmeal pancakes

 Dneska vám chci ukázat moji oblíbenou snídani. Pokud rádi snídáte a pokud se zajímáte o clean eating a zdravý životní styl, tak tohle vás určitě bude zajímat... Tyhle lívance jsou totiž bez mouky i bez tuku. A zaberou sotva 20 minut!

HEALTHY OATMEAL PANCAKES
(cca 8 lívanců / 2porce)
Potřebujete/You need:
1 hrnek klasický ovesných vloček / 1 cup of old fashioned oats
1 lžičku pečícího prášku / 1 tsp baking powder
2 lžičky (vanilkového) cukru / 2 tsp sugar
2 vejce / 2 eggs
3/4 hrnku (nízkotučného) mléka / 3/4 cup of (lowfat) milk
1 lžička vanilky (pokud nemáte, můžete použít vanilkový cukr )/ 1 tsp vanilla

Postup

Je jednoduchý, smíchejte všechny suroviny a rozmixujte (ručním) mixérem / Its simple, jsut combine all ingredients and blend it until smooth
Opékejte na nelepící se pánvi z obou stran do zlatova / Cook on a non stick pan until golden brown.


S tímto receptem se příhlásim do soutěže u fitnessgirl-lifestyle královské snídání, abych tenhle skvělý recept rozšířila po celém světe, protože mi věřte, že pokud si je uděláte tak je neděláte naposledy... :) Máte svůj vlastní recept na krásné ráno?


23 comments:

  1. tybláho :) ňam, to vypadá nádherně! dík za tip ;)

    ReplyDelete
  2. vločkové jsou super! :) taky je ráda snídám

    ReplyDelete
  3. aaa to vypadá nádherně:)
    taky si občas dělám vločkové lívance/palačinky, ale tak hezky jako ty tvoje teda nevypadají :D

    ReplyDelete
  4. mňááám, jenom ten obrázek vypadá skvěle.. hned jdu receptík uložit a až budu mít čas a chuť, určitě se do toho pustím, díky za tip ! :))

    ReplyDelete
  5. Ooo, všechny ingredience mám doma, tak si je udělám v pátek na snídani :) Díky za tip!

    ReplyDelete
  6. hmm, mňam! :) dala bych si hned!

    ReplyDelete
  7. mňamiii!!! ja si to urobím hned zajtra, ale asi si to dám ako obed, no predpokladám že to nebude vyzerať tak lákavo ako to tvoje :)

    ReplyDelete
  8. nakoupím suroviny a vyzkouším! :)

    ReplyDelete
  9. mňam...co nejdřív jdu do nich!

    ReplyDelete
  10. mjamii, to vypadá fantasticky)

    ReplyDelete
  11. tak to určite vyskúšam zajtra na raňajky, už ma nebaví stále jesť len ovsenú kašu :D

    ReplyDelete
  12. ďakujem za tip :)) určite ich cez víkend vyskúšam :P

    ReplyDelete
  13. ty jsou určitě super!
    musím vyzkoušet, už jsme jeden tvůj recept doma zkoušeli a všem chutnal!

    ReplyDelete
  14. hned zítra běžím pro ovesné vločky!!! :) mňamka

    ReplyDelete
  15. ááááá bože za co mě trestáš!

    ReplyDelete
  16. Pořád jsem hledala nějaký dobrý recept a hlavně zdravý, zas tak často si palačinky nedělám, (i když bych je mohla jíst pořád :D) a rozhodla jsem se udělat ten tvůj. Udělala jsem je jen z poloviční dávky, tak jsem se trošku bála, že se mi to nepovede, ale zrovna před chvílí jsem je dojedla a myslim, že už nikdy nebudu muset hledat nový recept :D Opravdu výborné! Dala jsem si na ně ještě banán, který jsem taky osmahla na pánvičce, potřela tvarohem a zalila javorovým sirupem... Děkuju moc za inspiraci :)

    ReplyDelete
  17. Můžu se prosím zeptat, jak se ti povedlo je udělat takové krásně hladké?

    ReplyDelete