Friday, January 4, 2013

Milk and honey



Fotky na balkoně je věčná klasika !

 
V sobotu jsem si obarvila vlasy na tmavší. Vadily mi totiž vyšisované části od sluníčka a světlé vlasy na čele, které vypadaly jako bych měla kouty a tak jsem zašla do rossmana a koupila si pěnovou barvu od loreal -odstín 500 hnědá. Pro mě jako barviče amatéra (do té doby jsem si je vždycky barvila jenom hennou) to byl boj, ale nakonec nejsou ani tak moc flekaté. Nejdřív jsem měla pocit, že mám černé vlasy, ale už po prvnim umytí se mi vrátil můj věrný zrzavohnědý odstín a je po černé. Ve skutečnosti to jde vidět víc, akorát protože jsem fotky barevně upravidla, neni to moc vidět.

21 comments:

  1. Pekné fotky :) Tiež som mala vlasy všelijakých farieb a rozhodla som sa dať si svoju hnedú a po nafarbení som bola prekvapená, aká tmavá farba z toho vznikla ale po pár umytiach to bolo ok :)

    Stray Alley

    ReplyDelete
  2. pěkná barva:)
    akorát na balkóně bych teď umrzla, je mi zima jen když tě vidím!:DD

    ReplyDelete
  3. taky už se potřebuju obarvit na tmavší!!!
    skvělé fotky :)

    ReplyDelete
  4. ale jo je to hezká hnědá, takovou mám přirozenou :)
    já jsem uplně zamilovaná do barvení vlasů už jsem měla snad všecho od černé po červenou a zrzavou a teď mi chybí blond :D

    ReplyDelete
  5. Skvělé fotky! Ještě mít balkon, abych se mohla fotit aspon tam. Ne, bohužel :D

    ReplyDelete
  6. Myslíš, že by ti černá neslušela? Ale asi je lepší ta hnědá, moc ti sluší :))
    A ty fotky jsou skvělý, nikam se nemusíš táhnout a furt koukat jestli někdo nečumí :D

    ReplyDelete
  7. ja ti zavídim tvoj balkon ! :D ale naozaj my ho mame strašne prtavý! :) pristane ti to tam

    ReplyDelete
  8. Vypadáš strašně krásně!! :)

    ReplyDelete
  9. Super outfit aj fotky :°) ♥

    ReplyDelete
  10. balkónové fotky ma vždy niečim zaujmú :D kiežby sme ho aj my mali tak prázdny a aspoň o čosi väčší :DD

    ReplyDelete
  11. já nemám balkón! :-( :-D
    ale krásné fotky máš :-)

    ReplyDelete
  12. Strašně se mi ten outfit líbí! :)

    ReplyDelete
  13. Balkónové fotky neznášam, ale tvoje sú vždy tak úžasné !!! :)

    ReplyDelete
  14. vauuu su super ti fotky
    normálne som sa rozhodla, že ťa idem sledovať, haha :D
    pekný blog máš :)

    ReplyDelete
  15. Škoda, že po přestěhování fotky na balkoně už dělat nemůžu, protože balkon nemáme :D :(. Taky jsem tam pořád fotila :D. Ten outfit se mi líbí :). Krásná jednoduchost:)

    ReplyDelete
  16. farba je pekná :) a košeľa so svetrom .. vždy výborná kombinácia!

    ReplyDelete
  17. no tak to se těším! :) pdo lupou pořádně prozkoumám! :)

    ReplyDelete
  18. Taky jsem vždycky barvila jen hennou a o víkendu jsem na sebe hodila tmavší odstín přelivu od palette - prvně :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. a nejdřív to bylo ehm..modrý :D to jsem byla v šoku, ale naštěstí jen zezačátku :DD

      Delete