Monday, January 21, 2013

January


Dá se říct, že dnešním den už pro mě končí pololetí a konečně je čas dohnat všechny zmeškané seriály a filmy. Seriály na které momentálně koukám a všem bych je doporučila jsou Pretty Little Liars (které všichni určitě znáte a které ted už i čtu a konečně se po dlouhé zimní pauze vrátili i na televizi), the Lying Game (podobné jako pll a ted začla nová serie!) Cougar town a taky New Girl (taky nová serie, u tohohle se nejvíc zasměju, protože občas přesně vystihuje můj život) Hart of Dixie (hlavně kvůli sexy Wilsonu Bethelovi a uvolnujícímu nádechu) 

Koukáte na nějaký stejný jako já a co na něj říkate? Máte taky nějaký tip na seriály, které Vás baví?


17 comments:

  1. hezké fotky :)
    mě čeká ještě zítra poslední pololetní test a pak už taky konec!
    PLL mě nebaví :D a the Lying Game, Cougar town a Hart of Dixie ani neznám :D jsem asi zaostalá co se seriálů týče:D
    ze seriálů jsem koukala jen na ztraceni a na HIMYM :)

    ReplyDelete
  2. krásné fotky <33

    http://howimetfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. zima je na fotkách krásná, ale jinak ji fakt ráda nemám.. už aby bylo léto!

    ReplyDelete
  4. já jo na PLL zrovna teď na patnáctku!
    jinak mě neberou osatní podle mě přiblblé seriály jako HIMYM apodobně :D

    ReplyDelete
  5. Já koukala na PLL, ale to už mě nějak přestalo bavit a teď sleduji GG :)

    ReplyDelete
  6. jsi ve focení dost dobrá,víš to? :)

    ReplyDelete
  7. Ty seriály znám všechny. Miluju Lying game a Cougar town, PLL sleduju taky.Na New girl a Hart of Dixie jsem se koukala jen z nudy. New girl mi příjde taková rádoby vtipná. Nic extra. Po zkouškách ale asi omrknu i 2. sérii, jak nebude co dělat :)

    ReplyDelete
  8. tvoje fotky sú vždy tak prekrásne, dnes obzvlášť tá prvá. a new girl je super. inak nepozerám žiadne seriály, mám radšej filmy :)(

    ReplyDelete
  9. nádherné fotky ako vždy :) a aspoň na fotkach je ten sneh pekný :D

    ReplyDelete
  10. Fotky ani nemá cenu komentovat, opakovala bych se.. :D Seriály neznám z těch 5 čtyři, ehm. Já sleduju úplně jiné plus dnes se mi zalíbilo Two Broke Girls, tak s tím asi začnu.

    ReplyDelete
  11. nádherné :) já taky koukám na Pll, ale tuhlu sérii jsem ještě nezačala

    ReplyDelete
  12. krásne fotky, zimné fotky sú veľmi pekné :-))

    ReplyDelete
  13. Pěkné fotky! Nechceš se vzájemně sledovat? Budu moc ráda:)

    Vik Ladyla

    ReplyDelete
  14. liarsky miluju
    a tvoje fotky taky!

    ReplyDelete