Wednesday, January 2, 2013

Instafreak VII.

(novoroční čočka, kterou jsem sice měla až 2.1. ale přece se počítá! / k vánocům bokeh patří / osamělý večer s milkou a pretty little liars / nejteplejší ponožky, jeden z vánočních dárků / perníčky ♥ / oběd u babičky)

První novoroční článek ! Plánovala jsem vymyslet něco originálnějšího než zrovna fotky z instagramu, ale nakonec jsem to nějak nezvládla... :) Každopádně chci poděkovat všem Vám čtenářům co mě čtet.. (už je vás přes 300 je to neuvěřitelný !!!!) A doufám, že se v přispívání ještě víc zlepším u jenom proto, že tenhle rok si chci už opravdu pořídit zrcadlovku.. Mam sonyho nexe sice ráda, ale objektivy má drahý jak kráva :D (rozumějte tak, že jen objektiv co stojí zato stojí asi jako levná zrcadlovka)

15 comments:

  1. instagramové fotky sú naj!:)

    ReplyDelete
  2. proč nezačít fotkami! :) jsou super

    ReplyDelete
  3. Náhodou fotky jsou skvělé :) ta čokoláda <3

    ReplyDelete
  4. krásný fotky:)
    nikdy by mě nenapadlo, že tvoje fotky nejsou focený zrcadlovkou:)

    ReplyDelete
  5. Škoda těch objektivů, fotí ti to vážně skvěle! :)

    ReplyDelete
  6. tyjo já že máš zrcadlovku!
    tvoje fotky jsou super i insta!

    ReplyDelete
  7. krásne :) naozaj fotí krásne

    ReplyDelete
  8. chcem čítačku!:DDD krásne fotky:ň

    ReplyDelete