Sunday, January 27, 2013

How do I whiten my teeth


Potom, co mi minulý rok po třech nekonečných letech sundali rovnátka, měla jsem zuby vážně hodně, hodně žluté. U od začátku mi to vadilo, ale nejak jsem neměla síl us tim nic dělat. Nakonec jsem začla pátrat po bělících procedurách. Zkoušela jsem i ty vychytávky z youtube s citronem a jedlou sodou (naštěstí mi to stačilo  jen jednou než jsem pochopila, že po tomhle tak maximálně přijdu o sklovinu. Koukala jsem i na bělící kúry u zubařů, ale byly moc drahé a navíc jít na ně jen jednou je naprosto o ničem. Nakonec jsem skončila u bělících gelů s dm. Nejpozitivnější recenze jsem našla právě u tohoto : White Pearl single stomatologický bělící gel pro domácí použití. 


Sehnala jsem ho v dm drogerii za necelých 500,- a obsahuje bělící gel 65ml, 2 formovatelné aplikátory a stříkačkový dávkovač, a návod na použití se škálou bělosti zubů. Samotné bělení trvá 60 minut každý den po dobu 30-45 dní (první bělící kúra), poté podle potřeby. Na obalu je napsáno že tuba vystačí až na 65 bělících procedur. Záleží na tom, jak budete během dne bělit. V návodu doporučují 2x denně 30 minut (kvůli pohodlí)... Já jsem vždycky bělila celých 60 minut (abych to měla zasebou) většinou před spaním. Podrobný návod najdete v balení. A jestli to funguje ? První viditelné výsledky jsem měla už asi po 5ti dnech, ostatní si toho všimli asi po 10!! Takže můj rozsudek zní : ANO ! Chápu, že většina z vás má strach o vaše zuby a sklovinu... Žádné poškození jsem nezaznamenala. Akorát jsem prvních pár dní měla citlivější dásně, ale to postupem času zmizelo. Nevydržela jsem belit ani celých 30 dní, ale asi jenom 20 a od té doby si to zopakuju jeden den když mám čas a moje zuby jsou o dost bělejší než byly před půl rokem. Jsem sice smířená, že nikdy nebudu mít zuby jako paní z obrázku, ale to záleží na zubech. 

+ jednoduché na použití
+ cena
+ orpavdu funguje
+ klinicky testováno
- chuť gelu není zrovna dobrá
- může se objevit zvýšená citlivost zubů během bělení

8/10


9 comments:

  1. mám úplně stejný problém taky díky rovnátkům, už dlouho koukám, co bych zkusila. Takže pro mě velice přínosný článek. :)

    ReplyDelete
  2. Přesně takový článek jsem potřebovala! :) Já jsem vždy měla bílé zuby a pak po antibiotikách mi začly žloutnout, určitě se po tom podívám :)

    ReplyDelete
  3. O tomhle už jsem uvažovala tak často, že to ani není možný. A pak vždycky když jsem kolem toho v DMku šla, tak jsem neměla peníze :D Už si to musím sakra koupit, protože moje žlutý zuby nesnáším..

    ReplyDelete
  4. ja takisto rozmyslam nad vybielením, asi vyskúsam
    a pozývam ta ku mne na giveaway http://mademoiselleiva.blogspot.de/2013/01/giveaway-bioderma.html súťaží sa o biodermu ;)

    ReplyDelete
  5. A po rovnatkach, jsou vzdy ty zuby zlute? Ja znam kluka, co je ma prave uplne bile diky rovnatkum a ja tet taky budu mit ty rovnatka, tak se opravdu bojim. :) Doufam, ze to neni tak zle. *Hanna*

    ReplyDelete
    Replies
    1. ono asi záleží, jak moc se věnuješ hygieně, když je máš a taky kolik piješ kafe, černé čaje a podobně... Myslim, že timhle jsem si já hrozna dopomohla ke žlutým zubum, protože kafe jsem pila každý den... teď už se to snažím aspon trochu omezit :)

      Delete
  6. Díky za recenzi. Už dlouho jsem nad tím přemýšlela, ale moc jsem tomu nevěřila.

    ReplyDelete
  7. mne povedala zubarka ze by som nic take nemala pouzivat..

    ReplyDelete
  8. super, asi to zkusim :) taky mi to u zubare pripada moc drahe...

    ReplyDelete