Saturday, January 26, 2013

Frozen fingers

 

Fotila jsem ve dvou svetrech, lyžařské bunde, kožených rukavicích a sněhulch, ale byla mi stejně zima... Těším se na léto.. Dneska už budu jenom sedět před televizí, sledovast volby a pít jeden čaj za druhým. Asi poprvé za život je mi líto, že ještě nemůžu volit, protože mě tahle volba docela zajímá a každý kdo říká, že prezident u nás nemá žádnou důležitou funkci, má možná pravdu, ale nadruhou stranu dokáže zkazit víc, jak několik lidí dohromady. Kdybych ale volit mohla, měla bych jasno koho podporujete vy? :)

18 comments:

  1. je mi zima i za tebe! ale moc krásné fotky jsi nafotila :)

    ReplyDelete
  2. tohle moc dobře znám. Někdy si říkám, že je fuk jestli mám na sobě sedm vrtev, stejně by mi byla zima i ve 2 vrstvách. :D
    Jinak, předposlední fotka je nejlepší ;)

    ReplyDelete
  3. krásný fotky!:)
    taky teď sleduju průběh voleb, a moc mě to zatím netěší :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. S těmi volbami s tebou souhlasím, také mě to vůbec netěší :/
      Jinak krásné fotky, ostatně jako vždycky :)

      Delete
  4. uííí krása!♥ ve volbě mám jasno jako ty Vaci:):D

    ReplyDelete
  5. Já jsem byla volit Zemana :D Zajímavéé fotky :)

    ReplyDelete
  6. S těmi volbami máš pravdu! Fotky jsou nádherné:)

    ReplyDelete
  7. Máte tam u vás super "kytky", já už nevím kam mám chodit fotit, aby to nebylo pořád to samé :D A vymrzlá jsem vždycky taky, můžu mít vrstev kolik chci.

    ReplyDelete
  8. Možná jsi mrzla, ale ty fotky jsou super!!! :)

    ReplyDelete
  9. nááádherné fotky, kiežby som bola taká ako ty a v neskutočnej zime sa vybrala von fotiť :D

    ReplyDelete
  10. uplne krasne fotky, hlavne ta tretia sa mi strasne paci! :)

    ReplyDelete
  11. kouzelné fotky!
    můžu se zeptat, jakým jsi fotila objektivem?

    ReplyDelete