Monday, January 28, 2013

"Find what you love and let it kill you"

(coat, scarf, skirt - hm/ sweater-ny/boots-bata)

Zbožnuju tu smrst na všech sociálních sítí ohledně výsledků prezidentských voleb. Ale lidi, máme co jsme, podle výsledků, chtěli a i když to nechápu a hodně mě to znechutilo tak už s tm asi nikdo nic nenadělá. Ve škole to taky neí žádná sláva...  Očividně je věta : "Dám vám test už na další pololetí, protože stejně tenhle týden nic nepíšete" nový trend a tak je těch testů stejně jako minulý týden.. .supr! Ale i tak, život je krásný ! :D Nevm proč, ale poslední dobou jsem optimistická a mě (nejen mě) děsí

17 comments:

  1. Bukowski! Krásné fotky, jsi nádherná :)

    ReplyDelete
  2. chci tvoje dlooooouhý nohy! ( teda dlouhý je mám taky, ale ne tak pěkný! :D )

    teď už bude od voleb klid, ale přiznám se, taky jsem pár statusů na FB napsala :D

    ReplyDelete
  3. já se k volbám nevyjadřuju, neřeším :D stejně to neovlivním
    život je krásný i přes testy,to je jasné! :) buď optimistická i nadále a trošku optimismu pošli i sem ke mě, prosím
    hezké fotky :)

    ReplyDelete
  4. hrozně moc ti to sluší, máš vážně úžasnou parku <33

    ReplyDelete
  5. no s tými testami je to u nás podobne, ak ich ešte neni dokonca viac tento týždeň :D a parádny outfit :)

    ReplyDelete
  6. skvělá parka, super nohy a svetr! Ve škole to máme stejný :D

    ReplyDelete
  7. Ty statusy mě znechucují, už by s tím lidi mohli přestat :D A je mi za tebe zzzzima, i když ti to moc sluší!

    ReplyDelete
  8. Facebook nemám takže, mě absolutně nevadí, co kdo píše :-D a krásný nový design :-)

    ReplyDelete
  9. Čím víc se dívám na tvé outfity, tím víc si uvědomuji, že se oblíkám prakticky stejně jako ty :)

    ReplyDelete
  10. nejsi jediná uplně mě to sere, omlouvámse za to slovo :D jak malý spratci si píšou statusy ohledně prezidenta :D
    jinak ti to sekne, jako vždycky!

    ReplyDelete
  11. neuvěřitelně ti to sluší! :)
    A já jsem taky poslední dobou hrozně optimistická, ikdyž škola někdy stojí za prd. :)

    ReplyDelete
  12. ta druhá fotka je skvělá! sluší ti to :) u nás se zase rozhodli dát testy do jednoho dne, to si nevybereš :D

    ReplyDelete
  13. moooc sa mi páči sveter ♥ a máš krásny úsmev ;)

    ReplyDelete