Wednesday, January 30, 2013

Carrot cake cheesecake

 Často dostávám chut na věci, které moc spojit nejde (pod tím si představte třeba pizzu a čokoládový dort nebo marmeládu a míchaná vajíčka) no ale o víkendu jsem dostala chut na mrkvový dort a cheesecake a bylo to jasné. haha... miluju mrkvový dort od té doby co jsem si ho jednou dala ve starbucksu a od té doby se ho snažím zoufale napodobit doma... A tentokrát jsem improvizovala... Zrovna jsme měli tvaroh, což je docela obdivuhodný a mrkve taky bylo dost.. Napohled t nevypadá nijak lákavě, ale byl moc dobrý:)

Co budete potřebovat:
mrkvový korpus:
3/4 hrnku cukru
3/4 hrnku roztátého másla
2 žloutky
1 a 1/2 lžičky vanilky
1 hrnek mouky (já dala napůl celozrnou)
1 lžička jedlé sody
1 1/2 lžičky skořice
1 lžička mučkkátového oříšku
1/2 lžičky zázvoru
1 hrnek nahrubo/najemno nakrájené mrkve (já udělala nahrubo, ale pokud máte doma odpůrce zeleniny nastrouhejte najemno at není moc poznat :D)
1/2 hrnku kokosu

cheesecake:
2 balení tvarohu (dohromady 500g)
2 vaječné bílky
1/2 hrnku cukru
1 lička vanilky
(kakao)


Postup:

Ze všech surovin na korpus udělejte "těsto" a namačkejte ho na plech/pekáč vyloženého pečícím papírem
Tvaroh vyšlehejte s bílky, cukrem i vanilkou a rozetřete na korpus
(Já jsem ještě na přání rodiny, ktera si myslela, že je to až moc zdravé smchala trochu tvarohu s kakaem a pokapala jím dort)
Pečtě při 180°C zhruba 40 minut, dokud okraje tvarohu "nezezlátnou"

Nechte si chutnat !! :)


16 comments:

  1. vypadá perfektně, Vaci! :)

    ReplyDelete
  2. to může chutnat dobře :) vyzkouším :) díky za tip ;)

    ReplyDelete
  3. Náhodou vypadá super!:) Mňam, mrkve máme doma dost, ale dneska jsem dělala štrůdl tak příště:)

    ReplyDelete
  4. mmm ten vypadá dobře!:)
    mrkvový dort miluju, a je to dort, který peču snad nejčastěji:) i ve Starbucksu jsem ho měla, jednou v Berlíně ráno k snídani...no byla jsem jak v ráji! :D

    ReplyDelete
  5. mrkváč miluju :)) ale cheesecake mi moc nechutí,ikdyž to vypadá suprově

    ReplyDelete
  6. to vypadá jako kraví dortík zhora :D
    určitě je to moc dobrý, já jsem zrovna dneska pekla a experimentovala :)

    ReplyDelete
  7. Mrkvovej dort miluju, taky jsi si ho dělala doma a byl lahodný, mám na blogu recept :) Spojení s cheesecakem je hodně zajímavé a vypadá to fakt dobře!

    ReplyDelete
  8. neber to nijak špatně, spíš naopak, ale připomnělo mi to kravičku :D Moc hezký nápad, příště to taky takhle udělám :D:)

    ReplyDelete
  9. Jé, mňam to vypadá skvěle, to musím zkusit, protože jsem ulítlá na cheesecakes :)

    ReplyDelete
  10. No vypadá to nádherně!

    www.duty-live.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. pisu jenom k zrcadlovce u me na blogu, je to canon eos 1100d :)

    ReplyDelete
  12. Tak ten vypadá opravdu luxusně, hned bych si kousek dala.
    Just be yourself by Petra

    ReplyDelete