Monday, December 10, 2012

White

(parka, skirt, scarf -h&m/shirt-camaieu/boots-baťa)

Dneska jsem nebbyla ve škole a tak jsem konečně našla čas fotit, když tomu konečně přálo i počasí! A proto mám ted spousty fotek a stanu se poctivou blogerkou!...
Sníh venku mě pořád drží v naději, e bílé Vánoce přece jen bude... Dyť už jsou přece jen za 14 dní! To nemůže roztát ze dne na den zvlášť, kdy je venku taková zima...

I wasn't at school today so there was a plenty time to take some photos. I can say, I will become good blogger now..
I am still hoping for white christmas. I looks so especially beacuse it's really cold outside..

17 comments:

  1. určitě ten sníh na 24. roztaje :D
    ale super fotky, ty tvoje mám staršně ráda :)

    ReplyDelete
  2. je mi z tebe zima!! bílá zima je super i když nesnášim ty teplé zimní boty, které byly dneska nutností

    ReplyDelete
  3. úžasnáá parka!

    http://howimetfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. taky jsem si dneska říkala, jak bych si přála zase po 100 letech bílé Vánoce!! :)

    ReplyDelete
  5. I love the parka and I think sheer black tights look extremely good in wintertime.

    - http://despite-the-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Parka!! A taky jsem dnes myslela na bílé Vánoce, bylo by to nádherné, už ted mě ten sníh dělá hrozně štastnou a díky němu se na Vánoce těším víc než obvykle :)

    ReplyDelete
  7. jeeej tá šatka je nádhernáá...ale musela ti byť strašná zima v tých pančuchách :D

    ReplyDelete
  8. Moc ti to sluší :) Taky bych si přála sníh na Vánoce, ale zrovna dneska řikali,že nebude :/

    ReplyDelete
  9. Je mi za len co sa na tie fotky pozeram....brr ale krasna si na nich ;-)

    ReplyDelete
  10. krásne fotky :) parka je super :)))

    ReplyDelete
  11. Sakra mě děsí ty holé nohy :D

    ReplyDelete
  12. Mega outfit, dokonalosť. ;) Som nový follower!

    www.vida-cotia.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Krásne fotky a máš veľmi pekný úsmev

    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    ReplyDelete