Monday, December 31, 2012

New Year's Eve

Tak končí další rok zase končí, rychlejí než by se možná někdo přál. Nebudu psát, že byl výjimečný, byl stejný jako každý jiný, hlavně proto, e utekl tak hrozně rychle. Stalo se spoustu věcí na které budu s radostí vzpomínat i spousta těch, na které raději vzpomínat nebudu, poznala jsem spoustu super lidí a strávila spoustu krásných chvil s těmi, které jsem už znala a doufám, že příští rok bude přinejměnším tak příjemným. A v horoskopu mi píšou, že bude mimořádný! Tak uvidíme :) Nebudu si psát novoroční předsevzetí jednodušše proto, že se mi je asi nepodaří všechny splnit a myslím, že člověk by se snažil udělat sebe tím nejlepším každý den svého života a ne jenom jednou v roce! :) 
Krásný nový rok Vám všem!!!! ♥

10 comments:

  1. prajem ti úspešný rok:ň
    budem rada keď navštíviš môj blog a ak sa ti bude páčiť followneš www.zzuzanka.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. no vidíš, horoskop bych si mohla jen tak pro srandu přečíst :D
    šťastný nový rok!:)

    ReplyDelete
  3. já to taky tak vidím :)
    přeju ti další úspěchy a splněná přání :)

    ReplyDelete
  4. Krásně si to napsala! Máš pravdu, že člověk by se měl snažit být tím nejlepší pořád, ne jen kvůli tomu, že je nový rok :) Přeju šťastný nový rok :)

    ReplyDelete
  5. Přeju hodně štěstí, zdraví a úspěchů do nového roku! :)

    ReplyDelete
  6. tiež ti želám do nového roku všetko len to najlepšie a hlavne to, čo potrebuješ a si želáš :)

    ReplyDelete
  7. Zrovna dnes jsem narazila na tvůj blog a je úplně skvělý. Krásný nový rok!

    http://lycheeonset.blogspot.cz

    ReplyDelete