Thursday, December 20, 2012

eFoxcity.com


Dneska bych Vám chtěla ukázat jeden eshop, od kterého jsem dostala nabídku spolupráce... Jedná se o asijský eshop eFoxcity.com. Prokoukla jsme jejich stránky a musím říct, že mě docela překvapily ...
Today I would like to introduce you an eshop, from which i got an offer to cooperate.. This asian eshop is called eFoxcity.com. I looked through their websites and i have to say, they really suprised me...
Co se oblečení týče, najdete tu v podstatě stejné věci jako na všech ostatních asijských eshopech...Spousta věc už je mi povědomých. Každopádně ceny jsou více než dobré, akorát doprava není úplně zadarmo a tak se asi koupit jen jeden kus nevyplatí. Upřímně bych si vybrala spíše v mužské části... Svetry a také mužské vlněné kabáty... Ale co mně se líbí je jejich bižuterie... od řetízků přes prstýnky po naušnice....Sestavila jsem koláž věcí, které mě tu oslovily a které nejsou poměrně drahé.

Women's and Men's wholesale clothes are similar to every other asian eshop... I can recognize a fex of them I have already seen somewhere else... However, prices are pretty low. On the other hand, shipping is not free and to buy only one thing will not exactly pay off. This eshop contains men!s wearing too what is not so common... I like  wool jackets for men What I really like in women's section is their jewellery, where you can choose from rings to earrings for women I have made a collage of things I liked and they are realtively cheap


4 comments:

  1. zelená sukně, šedej svetr a zlatej náhrdelník = <3

    ReplyDelete
  2. Líbí se mi vše, až na to růžové triko, ale to bude spíš tím, že vím, že mi tahle barva nesluší :)

    ReplyDelete
  3. mě se na ostatních tyhle volné věci moc líbí,ale sama bych si to neoblékla :)

    ReplyDelete