Thursday, December 27, 2012

Christmas presents

Tak už i já se přidám do obrovské skupiny lidí, co se chtějí pochlubit svýmy dárky..  Vánoce jsem slavila na šestkrát :D a ještě k těmto dárkům jsem dostala neskutečně moc čajů (všichni mě prostě dobře znají!), konvičku, ponožky a ještě alší drobnosti.. Jediné co si doma nedáváme je oblečení, protože je nám jasné, že v povánočních slevách toho koupme mnoheeeem víc za lepší cenu


Diáře Moleskine jsou prostě klasika... A tenhle rok mi ježíšek nadělil rovnou dva! Jeden s malým princem a jeden s peanuts, ale nebojím se, že by nějaký z nich ležel v poličce !


Amazon Kindle jsem ani nečekala a o to jsem byla šťastnější, kdy jsem ho rozbalila! I když miluju vůni knih a ten pocit listování jimi, tak konečně budu moct vozit knihy, které mají normálně asi 10 kilo, aniž by se mi strhly záda! A navíc si konečně můžu přečíst knížky, které se v česku nevydávají a nebo jsou jenom v češtině.


Koženou tašku z baťi jsem si vybrala a věděla o ní. Može stará hnědá taška už se mi rozpadá a tak jsem nutně potřebovala novou... Tahle vypadá mnohem kvalitnější :D


O knížce 101 nejlepších tipů a triků pro digitální fotografii jsem taky věděla.. kdysi jsem touhle knihou listovala v luxoru a přišla mi skvělá a tak jsem jí hned všem doma chválila...


3 minute miracle od aussie je, myslím to smrtelně vážně, ten nejlepší kondicionér. Nejhorší na tom ale je, že v česku se neprodává. Naštěstí moje kamarádka jezdí často do Anglie a tenhle dárek je prostě top. Plus ještě další kosmetiku, především od babičky, která mě občas až překvapí, jak kvalitní výrobky sežene!



Když ne oblečení, tak spoustu naušnic! Kvůli tvaru mýho obličeje vypadám ve visacích naušnicích jako blb. Proto mám nejraději pecky, které skoro nejsou vidět, ale jsou nejlepší.


A nakonec micerálku od Biodermy a regenerační zinkovou emulzi miraclean... Jsem na ní docela zvědavá, nikdy jsem o ní neslyšela, ale prý si jí všichni chválí.

22 comments:

  1. tolika naušniček,a jedny hezčí než druhý :)
    moc pěkný dárečky!

    ReplyDelete
  2. dostala si krásne veci:) moleskine diár je úžasný, možno niekedy sa na moleskine dám, zatiaľ sú pre mňa dosť finančne náročné:) a čítačka kníh je skvelá vec,:)

    ReplyDelete
  3. to sú krásne darčeky :) diáriky perfektne :)
    a ešte by som sa chcela opýtať či náhodou nevieš kde ježiško zohnal ten aussie kondicioner? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kamarádka mi ho koupila v anglii :)

      Delete
  4. tak to jsi byla teda asi hodna :-) takovejch krasnejch darku :-) ty diare jsou krasny..a taky ty kulaty nausnicky.. :-)

    ReplyDelete
  5. veľmi pekné darčeky :) tá čitačka vyzerá zaujimavo nechceš na ňu spraviť recenziu alebo niečo také?? tiež rozmýšlam že si nejakú zaobstarám :)

    ReplyDelete
  6. krásné dárky :) o těch diářích slyším poprvé, ale vypadají parádně ;) někdy bys je mohla třeba vyfotit zevnitř :) a micelárku od Biodermy už mám doma od léta a je suprová :)

    ReplyDelete
  7. Pekné darčeky :) tie diáre vyzerajú krásne :)

    Stray Alley

    ReplyDelete
  8. Jojo, kindla jsem si nadělil na vánoce a je to geniální věc. Začínám (já - barbar) objevovat kouzlo kaváren, čajoven a podobných podniků, kde se dá sedět a usínat nad oblíbenými autory. :)

    ReplyDelete
  9. čtečku bych si také chtěla určitě do budoucna pořídit, je to mnohem praktičtější no :) Strašně se mi líbí ty diáře, já bohužel na žádný, který by mi vyhovoval nenarazila, tak jsem si pořídila ten z Elle :)

    ReplyDelete
  10. krásné dárečky..a ty náušnice,nádherá!♥

    ReplyDelete
  11. mě taky většina visacích naušnic nesluší, pecičky jsou nejhezčí :)

    ReplyDelete
  12. tá kniha vyzerá vážne super, asi navrhnem ako darček na narodeninny :DD

    ReplyDelete
  13. Na to miraclean jsem teda zvědavá. Čtečka knih mě taky láká, sice miluju knížky a listování jimi, ale přesně, bichle se mi nikdy tahat nechce :D

    ReplyDelete
  14. Amazing gifts! <3 By the way, I wanted to tell you that your blog is very inspiring! You take amazing photos and you're very cute. I follow you. :*

    ReplyDelete
  15. super dárky :-) koukám, že nejsem jediná kdo letos k Vánocům dostal micerálku od Biodermy (ta je totiž zase top mezi odličováním, co si budem :-))

    ReplyDelete
  16. krásne darčeky :) a btw pozývam ťa na GIVEAWAY na mojom blogu o vybíjaný golierik. :)

    ReplyDelete
  17. krásné věci:)
    oblečení taky nedostávám (teda kromě pyžama, tepláků..), a už se těším, až zítra nebo pozítří vyrazím na slevy:))

    ReplyDelete
  18. Je ten kindle dobrý ? Říkala jsem si, že bych si ho koupila k narozeninám :)).

    ReplyDelete
    Replies
    1. je nejlepší !!! ♥ protože nesvítí tak neunaví oči a navíc máš možnost si přečíst knížky, který nikde neseženeš!

      Delete
  19. Ta taška vypadá opravdu pořádně :)

    ReplyDelete