Friday, November 9, 2012

Top 4 - these days

Rozhodla jsem se pro další rubriku, co seb udu snažit přidávat každý týden... Většinou na blozích se objevuje článek s osmi oblíbenci, já se rozdhodla pro čtyři, abych měla lehčí rozhodování (hihi)


Teplé pletené oversized svetry !! Nejdůležitější základ mého čatnku na zimu...
Warm knïtted oversized jumpers !! The most important part of my winter closet...
(reserved, zara, camaieui, time out-men)


Voňavé svíčky z ikey známe všichni. Nejraději mám tuhle vůni jablka a skořice.
The Ikea fragrant candles... I love this smell of apples and cinnamon

Na zimu mám nejradějši tyto tři barvy laků. Pastelově červená, zlatá a stříbrná...
In winter these are my most favorite nail polishes.. Pastel red, Gold and silver...
(h&m, rimmel london, miss sporty)


Nejlepší a nejvoňavější čaj co znám. Jestli jste ho nezkusili, opravdu to stojí zato! Nedovedu si představit večer bez něho...♥♥
The best tea I have ever tasted.... ♥♥

22 comments:

  1. magic moments mnaaaaaaaaam..vianoce v hrnku :D..tie svetre su uzasne :)

    ReplyDelete
  2. Ty svíčky si musím pořídit! A ten čaj je opravdu dobrý, to máš pravdu :). Už jsem ho docela dlouho neměla, tak to budu muset napravit.

    ReplyDelete
  3. ty čaje miluju a hlavně cokoli se skořicí a jablkem, já mám šest, viděla jsem totiž všude pět :D

    ReplyDelete
  4. mám taky strašně ráda ikeácké svíčky :) u mě ale asi vede s vůní vanilkové zmrzliny :))
    a tyhle čaje teekanne jsou bezkonkurenční ( i ten modrý :) ),ale chutnají mi jen v zimě :D

    ReplyDelete
  5. čaj, svetre a sviečky tiež patria k mojim obľúbencom :)

    ReplyDelete
  6. Svíčky z ikey bezmezně miluji :)

    ReplyDelete
  7. úžasný blog! Musím hned sledovat!:D :))

    ReplyDelete
  8. čaj je nejlepší,připomíná mi vánoce.:)

    ReplyDelete
  9. Mám doma dvě plata svíček úplně stejné vůně a ještě dvě ty normální větší. :) Voní opravdu nádherně ♥

    ReplyDelete
  10. ten čaj je úžasný!! připomíná mi Vánoce ;) svetry jsou teď taky mojí prioritou a svíčky jsou tradiice :)

    ReplyDelete
  11. Magic moments som nevyskúšala ale môžem ti odporučiť taktiež od Teekanne Winter time :) A svetry sú super!

    ReplyDelete
  12. všechny 4 věci bych mezi oblíbence zařadila taky:) a zimní čaje miluju, ale ještě radši mám všechny s příchutí jogurtu - jahody s jogurtem, višně s jogurtem atd :) jdu si jeden uvařit! :D

    ReplyDelete
  13. Jak je možný, že máte všichni tolik svetrů a já nemám žádný :D?! Máš pravdu, čaj je skvělý! A to mi nejdříve vůbec nechutnal!

    ReplyDelete
  14. Mmmm, svíčky a čaj :) Já jsem měla iPhone skoro tři roky a taky jsem se o něj právě bála! Nikdy se mu nic většího nestalo, nepřestal fungovat ani se vůbec nepokazil. A teď najednou stačí pár vteřin a obrazovka v háji! :D

    ReplyDelete
  15. Parádní výběr, se vším souhlasím :)

    ReplyDelete
  16. ano, ano! jednoznačně souhlasím :) vůni těch svíček zbožňuju, krásně provoní pokoj :)

    ReplyDelete
  17. HAHA!!! :-D mám stejnej červenej oversized svetr - teda on je spíš vínovej ;-) ve středu mi mamka přinesla svíčku z IKEI s vůní jalbka a skořice, ten lak z H&M mám taky a zrovna piju ten čaj na poslední fotce - to je mi ale náhodička :-D
    jinak moc pěkný blog!!! :-))))

    ReplyDelete
  18. úžasná barevná škála svetrů!

    ReplyDelete