Thursday, November 1, 2012

Random


Docela se mi tohle počasí líbí. Stýskalo se mi potom, zabalit se do svetrů a jen tak sedět a litovat lidí venku, že je jim zima ! Kašel mi ale nedovolí si to užívat, protože se neustále dusím a ikdyž se snažím dělat, že to nic není, nemůžu z toho v noci pořádně spát, takže spím tak 4 hodiny denně a mám z toho neskutečně oteklé oči a vypadám jak mrtvá... A nejděsivější je fakt, že další prázdniny jsou až ty vánoční...

I like this weather. I missed those days I would sit at home, covered in blankets and regret people outside. But I can't enjoy this because of my cough... I keep suffocating and even though I try to do, it's nothing I don' sleep very well (approx. 4 hours a day) and my eyes are swollen and I look like a death. And the most scary thing at all is, that the next holidays are after more thand a month...

24 comments:

  1. Ja som s tym kaslom na tom rovnako,nastastie si 'uzivam' jesenne prazdniny v postely :-D
    Krasne fotky

    ReplyDelete
  2. Vy máte sníh? U nás je jen spousta vody, spadaného listí a mlhy. Blee.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sníh byl u nás (bohužel) jen v neděli a v pondělí.. ted už tu máme taky to samý.. rozmočený lístí a bahno..

      Delete
  3. ale vánoční prázdniny jsou tu cobydup,uvidíš!
    super fotky :)

    ReplyDelete
  4. Tak snad se brzy uzdravíš :) A fotky jsou super. :)

    ReplyDelete
  5. Koľko snehu, ach ako zle sa na to pozerá, keď viem, že to za chvíľku čaká aj nás :( Inak chorá som aj ja, takže držím palce, až sa skoro uzdravíš :)

    ReplyDelete
  6. krásne fotky =))) to už máte toľko snehu? ;) a prajem rýchle uzdravenie =)

    ReplyDelete
  7. Brzo se uzdrav! Mě se po tomhle počasí taky stýskalo no. :)

    ReplyDelete
  8. Skvělý random, mám moc ráda takové články:) A snad se ti ten kašel zlepší :))

    ReplyDelete
  9. Fuj fuj snížek rychle přišel a zase odešel, to je dobře. Ale nelíbí se mi ani tohle rozbředlé počasí :X Kašel ti nezávidím, nedávno jsem se taky budila a dusila se.. Brzo se uzdrav!

    ReplyDelete
  10. trpěla jsem na kašel a od té doby, co jsem měla zápal plic tak nic! snad jen rýma, ta je věčná, ale zatím odolávám. super sněžné fotky! zima se sněhem je super.)

    ReplyDelete
  11. tyjo tolik sněhu u nás nebylo!
    a první fotka je nejlepší!

    ReplyDelete
  12. taky čumím, kolik toho u vás napadlo :) u nás jen nepatrný poprašek. ale těším se až bude pořádně nasněžíno. tak snad tě ten hnusnej kašel brzo pustí, je to hrozný svinstvo!

    ReplyDelete
  13. Krásné fotky! Hlavně se mi líbí ta fotka toho teploměru. Brzy se uzdrav - zázvorový čaj!!!:)

    ReplyDelete
  14. tvoje fotky mám ráda:) a tolik sněhu chci u nás taky!:D

    ReplyDelete
  15. krásne fotky :)vám už tolko nasnežilo?? :D

    ReplyDelete
  16. já ještě nemám chuť se zachumlat do svetrů, ale máš opravdu krásné fotky!!

    ReplyDelete
  17. love this photos.. i want some snow too :(
    http://mal-verspielt-und-mal-gefasst.blogspot.de/

    ReplyDelete