Sunday, November 11, 2012

Never fail waffles recipe


 Co se mi vybaví, kdy se řekne vafle? :
 Už jsem zkoušela neuvěřitelně moc reeptů na vafle a většina mi nevyšla... Zkrátka a dobře z ních vznikla jakási podivná gumová a nebo naopak extremně křupavá, neuchopitelná placka... Ale pak jsem objevila tenhle recept a od to doby se vaflovací odpoledne stávají každotýdenní rutinou..

 Asi na 6 vaflí // Makes approx. 6 waffles
1 hrneček mouky // 1 cup flour
1/2 lžičky soli // 1/2 tsp salt
2 lžičky prášku do pečiva // 2 tsp baking powder
1 lžíce cukru // 1 tbsp sugar
35 g rozpuštěného másla // 35g melted butter
1 vejce // 1 egg
3/4 hrnečku mléka // 3/4 cup milk
1/2 lžičky vanilky // 1/2 tsp vanilla

Smíchejte nejdříve suché ingredience a pak přidejte ty mokré. 
Mix together all dry ingredient. Then add the others.



Můj způsob servírování vaflí je poněkud zvláštní, ale nejpohodlnější :D Natrhám si je na veliksot sousta, přidám jogurt, banán a kiwi nebo jahody a jím je vidličkou v posteli nad notebookem...

My way of serving waffles is pretty weird, but incredibly comfortable :D I pull them to bite-size pieces, add a yoghurt, banana and kiwi or strawberries and I eat them in my bed...
 

22 comments:

  1. ty máš vaflovač ve tvaru srdíček?? :) to je super!
    já vafle neměla ani nepamatuju, vždy jsem je jedla tak, že jsem je něčím namazala a postříkala šlehačkou :) nikdy jsem si z nich nedělala mix jako ty, ale vypadá to dobře :D

    ReplyDelete
  2. mňam, waffle som už strašne dlho nemala a teraz mám na ne hroznú chuť!<3

    ReplyDelete
  3. aa děláš mi chutě, hned bych si recept udělala, ale nemám vaflova!!:D:/

    ReplyDelete
  4. asi si je udělam zítra k snídani a k večeři! :D

    ReplyDelete
  5. tyjo tak to je uplně úžasné!
    a nejlepší je co se mi vybaví když se řekne vafle: a ten obrázek, to je prostě boží :D

    ReplyDelete
  6. vafle bych někdy chtěla ochutnat:)

    ReplyDelete
  7. vafle som dlho doma nerobila :D :)
    a takto ich jesť by ma nikdy nenapadlo. :D :)

    ReplyDelete
  8. Asi si budu přát vaflovač na Vánoce! Úžasný recept, snad ho někdy budu moct využít, protože vafle miluju :)

    ReplyDelete
  9. mňáám, hneď by som si dala, nechceš robiť rozvoz? :)

    ReplyDelete
  10. aká mňamka :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Roztrhat tak krásný srdíčkový wafle, taková škoda! :DD
    Taky mám svůj oblíbený recept na wafle, dělám je půl napůl z bílé a celozrnné mouky ( pro lepší pocit :D ) a nejradši je mám s bílým jogurtem a banánem:) waflovač mi minulý rok donesl Ježíšek, a je to ten nejlepší dárek:)

    ReplyDelete
  12. Wow. I Love it! You have so so great blog! <3

    Would You like to follow each other? :)
    http://linde-lo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. waflovač??? to je geniální věc, sakra, proč to ještě nemám? :D

    ReplyDelete
  14. to vypadá naprosto GENIÁLNĚ a ten spodní mix! mmm už se těším na snídani ♥

    ReplyDelete
  15. No tak to je naprosto dokonalý! :))

    ReplyDelete