Tuesday, November 27, 2012

Já a můj listopadový Senzabox


 I když většině přišel senzabox už v pátek, naše pošta je krapet pomalejší a na poštu jsem se dostala až dnes... Vyzvedla si takový menší, ani ne kilový, balíček a celá natěšená s ním běžela domu, kde jsem roztrhala obal a čekala tam na mě bílá krabice ovázaná černou stužkou s černou nálepkou v levém horním rohu a cedulkou senza box... Co jsem sundala stuhu a otevřela jsem krabici ležely 3 letáčky.  jedním z nich byl katalog kosmetiky Lavera, dále sleva 105 na produkty z e-shopu parfemy-sp a nakonec i kartička s představením kosmetických produktů listopadového senzaboxu...


Hned jsem projela očima, co mě čeká pod bílým papírem a nejvce mě upotal šampon od label.m a vlasové hedvábí Silk infusion (Chi)..  Jsem zkrátka posedlá pěčí o vlasy, i přesto, e moje vlasy na to ani zdaleka tak nevypadají :D. No ale teď už k obsahu, který Vás zajímá asi nejvíc!


S nadšením jsem rozbalila bílý papír a vyndavala věci a najednou přišel ten zlom, když jsem v něm nenašla Chi... Jenom kartičku s s odkazem na biosilk.cz... Byla jsem z toho dost smutná, protože jsem se na něj těšila nejvíc, ale i přesto mi ostatní věci udělaly radost.. Nakonec, dostala jsem ho zdarma k zrecenzování a proto jsem stejně nejštastnější! největší radost mi udělal asi ten balzám... Zbožňuju vůni máty, a tenhle balzám mi přijde naprosto super! (Figs & ROUGE Lip, face, hand and body) Odličovač očí se mi nepochybně hodí, protože můj už dochází a naštěstí jsem si ještě nekoupila nový... (Green Line - Odličovač očního make-upu) Šampon vypadá a vonní super, je sice menší, ale věřím, že to bude jeden z těch, kterého stačí málo na dostatek pěny (label.m Gentle, deep cleansing, treatment shampoo) Dále byl korektor (lavera - přírodní koektor trend sensitiv), který jsem ještě nevyzkoušela, protože naštěstí většinou kruhy pod očima nštěstí nemám. a nakonec senza dáek na listopad: (tetesept Relaxation mořská sůl do koupele k uvolnění a relaxaci), kterou určitě v blízké době použiju :).

Celkově mám ze senzaboxu smíšené pocity, ale hlvně kvůli chybějícímu vlasovému hedvábí, ale co nadělám... Jinak mi to přijde jako skvělá věc vyzkoušet produkty, které bych si asi normálně nekoupila.. Je to sice vždycky sázka do loterie, ale určitě se vyplatí...

Děkuji SenzaBoxu za spolupráci a možnost ho vyzkoušet!! :)

SENZABOX

7 comments:

  1. Tak to bys jim měla napsat, že jsi ho tam postrádala. Oni to nějak vyřeší a je úplně jedno, že si box zadarmo. To by se jim rozhodně stávat nemělo.

    ReplyDelete
  2. tak to je super, mě by se třeba líbilo jeden jen tak vyzkoušet, ale rozhodně nemám na to si ho kupovat, což mě zároveň docela mrzí :)

    ReplyDelete
  3. Strašně mě mrzí, že ho tento měsíc nemám, zrovna CHI bych moc chtěla. A ty jim o tom rozhodně napiš, to se nedělá, i když ho máš zadarmo. To by mě hodně naštvalo :(

    ReplyDelete
  4. to je od nich dost hnusný, že ti tam ten produkt chyběl, zrovna CHI bych taky ráda vyzkoušela..

    ReplyDelete
  5. No to je škoda, že si si tam práve ten produkt, na ktorý si sa najviac tešila, nenašla.. Tiež by som senzabox raz chcela vyskúšať, musí to byť fajn otvárať ho a nevedieť, čo v tom vlastne je :D ja milujem prekvapenia :)

    ReplyDelete
  6. Teď ho mají všichni a hrozně ho chválí!))

    ReplyDelete
  7. Hm, vyzerá to zaujímavo!
    Je naozaj dobré vyskúšať niečo, čo by si človek za normálnych okolností určite nekúpil ;).

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete