Friday, November 30, 2012

Instafreak V.

(ovesná kaše aneb snídani k odpolední svačině / ikea svíčky / lak z h&m / farma zvířat a magic moments - víkend / indické chleby s rozinkama z marks&spenceru - nejlepší!! / ovoce / senzabox / balzám ze senzaboxu)
(oatmeal for snack / ikea candles / h&m nail polish / animal farm and magic moments tea - weekend / indian naan bread with rasins is the best thing ever !! / fruit / senzabox / balm)

Dá se říct, že mám blogovou krizi, protože přispívám méně a méně, ale doufám, že se příští týden zlepším ! :) Dneska jdu na ples a o víkendu má být hnusně, tak se vrhnu do plánování !

16 comments:

  1. ten balzám vypadá supr!
    miluju tvoje insta fotky!

    ReplyDelete
  2. My máme tvé příspěvky moc rádi, takže piš piš piš! :)

    ReplyDelete
  3. miluju tvoje fotky :) taky mám blogovou krizi :/

    ReplyDelete
  4. haha taky nakupuju v MS zboží se žlutýma cedulkama:D
    a farma zvířat se mi moc líbila:) super fotky, jako vždy:)

    ReplyDelete
  5. Čteš Farmu, jo? My se o ní dneska zrovna bavili v literatuře, skoro všichni od nás už to četli, tak jsme si to aspon zopákli pěkně. Mě se ta knížka moc líbila, co tobě? :)

    ReplyDelete
  6. jedna krásnější než druhá :) ten chléb z marks určitě zkusim !!!

    ReplyDelete
  7. úžasné fotky:) Na Farmu zvířat se už taky chystám :D

    ReplyDelete
  8. týjo, za šest korun, to je TERNO!=D a ovesná kaše je dobrá stále a ke všemu, hlavně domácí a hlavně se skořicí a ten balzám vypadá fakt luxusně;)=)

    ReplyDelete
  9. Plesy jsou vždycky super, tak si to užij :-)

    + pokud zbožňuješ galaxy motivy jako například já, přihlas se do soutěže o šaty a sukně s galaxy motivem ! :-) http://thecashmerechic.blogspot.cz/2012/11/galaxy-giveaway.html

    ReplyDelete
  10. Super! Já jsem si pořídila novej mobil, těšila jsem se na instagram, protože mi to normálně psala že mi to do týhle Nokie půjde a ono to nejde.. :D

    ReplyDelete