Wednesday, November 21, 2012

Instafreak IV.

Konečně mám parku !!! Zimo jen do mě !! (h&m) / Jogurt k snídaní / Jak jsem šla běhat a málem jsem umřela, protože jsem si naivně myslela, že běh vyléčí můj kašel / Podzim večer / Druhá večeře... / Zásoby Vaseline na zimu
Finally, I have a parka from h&m / youghurt for a breakfast/ I went to run and I almost died... Never again go running when sick... / Autumn evening / Second dinner / Vaseline lip balms

Přijde mi, že už vůbec nefotím... Nedokážu se odhodlat přijít ze škoyl a rychle tychle jtí fotit dokud je světlo, které většinou už ani není, protože je mlha. :D Takže nevím, kdy se mi podaří nafotit na další článek. Co byste říkali na další článek o vánočních dárcích ? Tentokrát co koupit? 
It seems to me, I have no time to take photos... I can!t make myself to get home and then go out before it gets dark outside.. So I was wondering if I should write a second part about christmas presents.. ? What do you think ?

14 comments:

  1. He, zrovna před chvílí jsem se vrátil z běhán a chtěl jsem původně psát něco podobného o tom kašli. :)

    ReplyDelete
  2. mám ráda takovéhle minirandomy:)

    ReplyDelete
  3. článek určitě uvítám :) Krásné fotky, zvlášť toho jídla <3

    ReplyDelete
  4. klidně, to by se mi líblo!
    já nutně potřebuju teploučkou parku <3

    ReplyDelete
  5. Pekné fotky, tá parka vyzerá super :)
    a ten článok určite sprav :)

    ReplyDelete
  6. super fotky!..odkial sú tie vazelíny??
    a vianočný článok by potešil :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. obě mi přivezly kamarádky z anglie, jsou naprosto bezkonkurenční ! Ale někdo mi řikal, že je viděl o Vánocích v tescu u nás, někde ve vánoční edici ! Takže doufám ! Abych si jich mohla nakoupit do zásoby

      Delete
  7. achjoo,chci taky instagram..máš tam super fotky:))

    ReplyDelete
  8. článek bych brala a tyhle fotky máš stejně nejlepší:)))

    ReplyDelete
  9. článek o dárcích si určitě ráda přečtu:)
    a jsi dobrá, že uběhneš tolik kilomerů:))

    ReplyDelete