Sunday, November 18, 2012

DIY Christmas present


Vánoce se blíží rychleji než by se na první pohled zdálo a všichni už řešíme, co nakoupíme blízkým k Vánocům, nemám pravdu? Každý rok mě to praktický zruinuje konto a proto snažím hledat co nejvíce nápadů, které dokážu vyrobat vlastníma rukama... Zatímco moje babička tyhle dárky vyžaduje a má z nich největší radost, rodiče a bráchu bych tím pravděpodobně zas tolik neoslnila. Naopak pro různé přátelé a známé mi to přijde jako nejlepší volba. Je to přece jen mnohem osobnější, ne koupit sprcháč, nedbale ho zabalit a pořpát Šťastné a Veselé.

Christmas are coming and we have to figure out, what christmas presents to buy, don't we? Every year it takes so much money I decided to find as many diy gifts as possible... My grandma usually insists on these gifts. However my parents and my brother wouldn't appreciate them so much. On the other hand, it's the best thing you can give your friends. It's much more better than buying a shower gel and wishing Merry Christmas..

Nejlepší nápady, které nezaberou tolik práce:

Šitíčko ve sklenici pro babičku / Sewing kit in a jar for your gradma
Nejlepší nápad, Chleba v lahvi! / I really love this idea! Quick bread in a bottle...
Neznám nikoho, kdo by nevyužil domácí marmeládu / Everybody appreciates a homemade jam
Domácí granola pro milovníky snídaně / Homemade granola for breakfast lovers ♥ 
A záložka pro knihomoly / And a bookmark for books lovers...
O dip-dyed svíčkách jsem nikdy neslyšela / Dip dyed candles are pretty good idea I have never heard of before.
Kožený organizér vypadá na dost práce, ale stojí za to vyzkoušet / Leather diary looks hard, but worth trying..

Doufám, že vám tenhle článek aspoň trochu vánoční nákupy usnadní. Vyrábíte a nebo spíš nakupujete Vánoční dárky?

16 comments:

  1. super tipy:)
    mamka i babička s dědou mají největší radost právě z vlastnoručně vyrobených dárků, takže každoročně kreslím obrázky nebo něco vyrábím :D ale mamce i tak vždycky koupím i "normální" dárky :)

    ReplyDelete
  2. Skvělé nápady. :) Tento rok bych se také chtěla vrhnout na nějaké to vyrábění vánočních dárků. :)

    ReplyDelete
  3. skvelé nápady , skúš viac takýchto článkov:)

    ReplyDelete
  4. to je zajímavé, vážně se mi líbí ta nádoba na šití nebo jak bych to pojmenovala :D

    ReplyDelete
  5. so cute! thanks you sharing :D

    xx

    ReplyDelete
  6. Dříve jsem dárky vyráběla, ale čím jsem straší, tím víc si uvědomuji, že obdarovaní nejsou moc nadšení :D. Takže se snažím volit něco mezi tím :)). Krásný článek!

    ReplyDelete
  7. nejvíc se mi líbí záložka, svíčky a organizér:)

    ReplyDelete
  8. teda na tvuj blog jsem narazila az ted, ale je super :) jinak jsi mi pripomnela blizici se vanoce a to, ze letos uz chci darky sehnat driv nez den pred stedrym dnem :D

    ReplyDelete
  9. you might have the cutest blog i've ever seen. i'm an instant follower. wow. <3

    ReplyDelete
  10. ten chleba v lahvi je neskutečně dobrý nápad

    ReplyDelete
  11. ty svíčky vypadají skvěle :) nenapadá tě jaké na to použít barvy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. podle toho jak jsem to pochopila já, takto dělají tak, že roztaví plástve včelího vosky a do toho nalámou voskovky, které by se tam měly roztavit :)

      Delete