Thursday, November 15, 2012

Coat again





(coat- f&f, jeans- 2hand, boots: baťa, scarf: vintage, bag: deichmann)

Všichni kolem mě mi přijde upadají do deprese, ale já mám čím dál tím lepší náladu... Přijde mi, že se mi všechno daří a nemusím si na nic stěžovat. Jediné co mě trošku znervozňuje je, že nemám ani jeden koupený vánočn ídárek a nemám tušení co bych měla komu koupit... A k tomu všemu všichni ještě naléhají na mě, abych jim řekla co si přeju já ... Budu si muset sestavit přán ježíškovi... 
PS: Můj foťák v tomhle pochmurném počasí nedokáže pořádně zaostřit, takže jsou fotky styly ala 90tá léta.. Ale mně se podobné fotky líbí.

Although everybodys getting in the depressive winter mood, I am so happy these days.. The only thing I am scared of is, that I don't have a single christmas present and I have no idea what should i buy.. And people around me want to know what do I want to get.. I will have to do my christmas wishlist..

11 comments:

  1. Já psala Ježíškovi předevčírem, je fajn si ujasnit, co chceš :) Krásný kabátek!

    ReplyDelete
  2. Ale mě se fotky moc líbí a nepříjdou mi nějak rozostřené :))

    ReplyDelete
  3. závidim ti tu náladu :) a fotky máš nádherné <3

    ReplyDelete
  4. můj taky ne co máš z toho, jamile je hnusně jsem s fotkama nahraná :D
    a mám strašně ráda tyhle tvoje jakoby momentky!

    ReplyDelete
  5. Podľa mňa sú tie fotky skvelé <3 A tú náladu ti taktiež závidím, u mňa je to čistý opak<)

    ReplyDelete
  6. jako vždycky super!
    kolem mě taky pořád všichni nadávají, stěžují si a mají špatnou náladu, ale to jde nějak mimo mě, já si ji školou ani počasím rozhodně kazit nenechám:D

    ReplyDelete
  7. Vánoce se celkem blíží no :D Moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  8. jee,aké krásne jesenné fotky!
    p.s.-pozývam ťa na začínajúci blog aboutlandd.blogspot.com

    ReplyDelete