Saturday, November 17, 2012

Christmas wishlist 2013

 Milý Ježíšku:
Největším dárkem, který vím, že na 90% nedostanu, by byl nový objektiv. Musím neustále vyžívat z toho jednoho a tenhle, protrétový Sony 50mm f/1,8 SEL, by byl naprosto nejlepší. Akorát je příliš drahý. Když už jsme u toho fotografování, tak by se mi líbila kniha 101 tipů a triků pro digitální fotografii, na kterou čtu všude pozitivní recenze. Další věci co bych si přála je diář Moleskine na rok 2013. Ještě víc by se mi líbil nějaký tenhle superdrsný diář z Ebay. Tašku přes rameno do školy potřebuju jako sůl, protože moje už má spousty trhlin od náporu učebnic a já jen čekám, kdy se rozpadne :D. Za svojí peněženku se stydím a proto by sem i moc líbila nějaká takováhle, širší a elegantnější, peněžeka. :) A protože trpím pocitem, že nemám dostatek teplých svetrů, doufám, že nějaký taky pod stromečkem najdu. A řadu biodermy Sebio? Na tu koukám u pěkných pár měsíců...

 Dear Santa:
My biggest wish a know I won't get is a new lens. This lens for portraits would be the best ♥. but it's too expensive. To improve my photography skill I would like to get this book 101 tips and trick for digital photography. Then I wish Moleskine diary 2012. But I would like this supercool diary from ebay even more..My school bag is pretty devastated so i would really appreciate a new one.. And i am quite ashamed of my purse. And because i suffer from lack of warm jumpers, I hope I will get a few new ones.. 


A co si přejete vy?
 And what do you wish?

15 comments:

  1. Biodermu chci taky! A ta kabelka je boží :). Teď se mi moje Guesska rozbila, takže by se mi hodila nějaká nová :((.

    ReplyDelete
  2. Hezky se to čte,knížka 101 nejlepších tipů a triků pro digitální fotografii by se taky hodila..
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a zůčastni se u mě giveaway o termohrnek podle vlastního výběru!:)

      Delete
  3. taky si letos píšu o moleskine, proč si ho kupovat..)

    ReplyDelete
  4. Pekne si si to napísala, tak ti aj prajem, aby sa ti to splnilo:) peňaženka ma zaujala najviac, tá celá vybíjaná je dokonalá

    ReplyDelete
  5. diář a peněženka se mi líbí nejvíc :) já ještě vůbec nevím co chci,asi nějak nic nepotřebuju

    ReplyDelete
  6. diář, peněženku a výrobky od Biodermy bych si taky přála:) asi si budu muset udělat nějaký wishlist :D

    ReplyDelete
  7. Taky se za svou peněženku už musím stydět, doufám, že s tím Ježíšek něco udělá:D

    ReplyDelete
  8. přeju ti,aby si dostala všechno,co chceš,a třeba dostaneš i ten objektiv.:))

    ReplyDelete
  9. Objektiv si taky přeju a vím, že na 90% ho nedostanu (nebo spíš neshromáždím dostatek ochotných dárců financí). Pak tam mám nějaké skromnější tužby naštěstí, tak snad dostanu aspon něco z toho, co si přeju :)

    ReplyDelete
  10. tak to je super, já si chci nadělit 50mm na Vánoce, já ho nedostanu určitě, jelikož naši ani neví, že mám zrcadlovku a mám z toho i skvělý pocit, že jsem si ji koupila sama a tak si objektiv koupím (doufám) taky sama :)jinak moc hezký wishlist, skvěle napsané!

    ReplyDelete
  11. Ahoj
    pozývam ťa na giveaway o úžasné vzorované pančucháče :)
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2012/11/giveaway-heart-patterned-tights-h.html
    KLEPI

    ReplyDelete