Tuesday, November 6, 2012

11

Posledníí dobou vůbec nestíhám chdoit fotit. Ze školy domu se dostanu už skoro za tmy a nebo se mi nikam nechce. tak alespon fotím před domem nebo doma a nebo upravuju fotky co najdu ve starých dokumentech.
Ještě tu mám tag. Většinou podobné věci nedělám, jsem alergická na všechny možné řetězáky co se zas vého času posílali po icq/ e-mailech ad. kde když někdo odmítl přeposlat, měl další den zemřít.. Ale tak když už jsem byla nominovaná od neznáme autorky, řekla jsme i proč ne.. Ale trochu to zkrátím a 11 zajímavostí o mě psát nebudu, protože nedokážu rozlišit, co pro někoho zajímavé je a co zase ne.. :D
 Otázky  

1. Co Vás vedlo k tomu založit si blog? Asi rok jsem projížděla všechny modní blogy a naprosto jsem je milovala! Tak jsem se rozhodla si jeden taky založit, abych měla kam ukládat fotky a psát věci bez toho, aby mě někdo soudil.  >
2. Dovedete si svůj život bez blogu představit? >
>Upřímně? Jo.  >
3. Jaký vztah máte ke svému blogu? (Třeba já si nedovedu představit, že bych alespoň jednou za den nezkontrolovala komentáře :)).
Miluju ten pocit, když se objeví nový čtenář nebo nový komentář. Komentáře čtu všechny!
4. Podle čeho si vybíráte blogy, které budete FOLLOWovat?
Nemám ráda ty perfektní modní blogy, kde jsou jenom fotky, žádnný text a ani z fotek nevyzařuje žádná vlastnost blogerky, to si rovnou můžu prohlížet modelky z časopisů.
5. Je něco, co Vám na vašem životě v blogové sféře vadí?
 Vadí mi, že anonymové jsou tak zbabělí, že ani nezveřejní svoje jméno. Vadí mi, že jakmile se někde objeví nějaká novinka, mají jí hned všichni a všichni o tom mají potřebu psát a taky mi vadí, když něco bloguje jen za účelem mít co nejvíc čtenářů, aby mohl dostávat věci zadarmo.
6. Kde vidíte svůj blog za pět let?
Doufám, že bude mnohem lepší ! (A hlavně, že u něho tak dlouho vydržím)
7. Dovedete si představit, že budete blogovat třeba v šedesáti (článek o tom si můžete přečíst u Lucky)?
ANO! Ale už asi o něčem úplně jiném. Hlavně už tu budou úplně jiné vymoženosti a mít blog bude něco, jako dneska cvičit na spartakiádu.
8. Čeho by jste chtěli ve své "blogové kariéře" dosáhnout?
Jediným mým cílem je to, aby mě blog nepřestal bavit a hlavně aby vás nepřestal bavit...
9. Jak často se svému blogu věnujete?
Většinou se snažím přispívat nejhůře obden... Ale v budoucnu chci víc!
10. Co říkají vaši příbuzní a známí na váš blog (zdravím celou svou rodinu :))?
Co já vím, nikdo o něm neví a mně to vyhovuje.>
11. Co je Vaším největším životním snem?
 Mít rodinu, zaměstnání co mě bude bavit a spoustu vzpomínek do stáří.>

Co by zajímalo mě... 
1. Jaké jsou Vaše úchylky a hříchy?
2. Kosmetické/Modní blogy?
3. Co prvního se vám vybaví kdy se řekne "blog"?>
4. Film/Seriál vašeho dětství?
5. Jaká by byla jedna (jen jedna!) věc, bez které byste nemohli žít?
6. Jak moc veký, myslíte, má oblečení podíl na prvním dojmu?
7. Jaká země Vás nejvíce láká navštívit?
8. Jaká je Vaše nejoblíbenější kuchyně?
9. Dodržujete babskou radu : "Chovej se k ostatním tak, jak chceš, aby se oni chovali k tobě"?
10. Kolik času trávíte doma a kolik venku?
11. Jaký sport, je podle Vás nejvíce sexy?

Nebudu do odpovídání nikoho nutit, ale budu mooc ráda když na otázky zodpovíte. Ať už u sebe na blogu (nechte mi tu prosím odkaz!!!!!) a nebo do komentářů :)

10 comments:

  1. taky jsem bývala na řetězáky alergická :D
    a jezdění ze školy za tmy je mi velmi známé
    ten pocit, když se objeví nový čtenář nebo nový komentář je skvělý
    s pětkou naprosto souhlasím :)
    a radu "Chovej se k ostatním tak, jak chceš, aby se oni chovali k tobě"? si říkám denně :) je to nejlepší motto

    ReplyDelete
  2. Ježiš nějak se to zmnožilo, už jsem taky byla dvakrát otagovaná. No nevím, moc se mi do toho nechce. A já naštěstí domů za tmy nechodím, ale momentálně nic nestíhám, s blížícím se stužkáčem..

    ReplyDelete
  3. mě taky dvakrát nominovali a není to zas tak strašně na vyplnění času fajn a když se to dobře zpracuje jako u tebe je to super!
    tak moje největší úchylka je, že miluju všechno slané, prostě dokážu jíst masox skoro pořád a strašně se tomu směju, ale nemůžu si pomoct :D
    a podle mě je nejvíc sexy pole dancing viděla jsem ho u Plum Foolery a uplně mě to pohltilo, prostě jiný pohled :)

    ReplyDelete
  4. retezáky taky moc nemusím ale, tyhle jsou docela fajn :)
    tvůj blog mám moc ráda a pravidelně ho sleduju,..ted jsem se rozhodla začít blogovat i já :)

    ReplyDelete
  5. to je vtipný jak jsme to obě přidaly ve stejnej čas:D na řetězáky taky nejsem, ale tenhle mě baví:)
    1. Jaké jsou Vaše úchylky a hříchy? největší úchylku mám na šampony a sprcháče, nejradši bych pořád kupovala nový a nový :D
    2. Kosmetické/Modní blogy? módní, ale musí tam být i něco víc než jen každý den oblečení:)
    3. Co prvního se vám vybaví kdy se řekne "blog"? odpočinek při čtení
    4. Film/Seriál vašeho dětství? Rychlé šípy :D
    5. Jaká by byla jedna (jen jedna!) věc, bez které byste nemohli žít? asi počítač, bez toho to v dnešní době nejde...ani ve škole..
    6. Jak moc veký, myslíte, má oblečení podíl na prvním dojmu? tak 70 procent
    7. Jaká země Vás nejvíce láká navštívit? USA
    8. Jaká je Vaše nejoblíbenější kuchyně? italská - těstoviny!
    9. Dodržujete babskou radu : "Chovej se k ostatním tak, jak chceš, aby se oni chovali k tobě"? snažím se, ale ne každý si hezké chování zaslouží
    10. Kolik času trávíte doma a kolik venku? podle počasí...ale teď většinu doma:D
    11. Jaký sport, je podle Vás nejvíce sexy? když sportuje sexy chlap, je sexy každej sport:D ale asi tanec

    ReplyDelete
  6. zůčastni se giveaway na mém blogu:)

    ReplyDelete
  7. Taky moc nemám ráda blogy, kde jsou jen fotky outfitů a žádnej text :). To pak ani není co komentovat.. to je furt ,,hezký, sluší ti to, pěkný džíny, pěknej svetr, pěkný, super, jsi kočka.." nuda, co si budem povídat :D.

    ReplyDelete
  8. tieto reťaze moc neobľubujem, ale táto sa mi pozdáva :)

    ReplyDelete
  9. wow, you create really awesome pictures! I adore your style of photography!

    ReplyDelete