Wednesday, October 10, 2012

"The true secret of happiness lies in taking a genuine interest in all the details od daily life" - William Morris

[Kutná hora-6.10.2012]
Tenhle týden, jelikož půlka ročníku odjela do Skotska (beze mě), je naštěstí trochu volnější a tak většinu dopoledne spim a potom jím a pak koukám na harryho pottera (zaháním podzimní splín maratonem od jedničky až po sedmičku). Od chvíle co teplota nepřeleze přes desítku jakoby se všechno zpomalilo a mně se nikam nechce a ani nic dělat.
Jak zaháníte podzímní chmury vy?

18 comments:

  1. no...taky Harrym:) jsem teprve u 1:)

    ReplyDelete
  2. Ja zbožňujem tvoje fotky, zas krása :)

    ReplyDelete
  3. nádherné fotky! už se těším na víkend, budu koukat na filmy, pít čaj, listovat si časopisy a mít zapálené svíčky ;)

    ReplyDelete
  4. tak to máš skvělácký!
    a poslední fotka mě dostala!

    ReplyDelete
  5. podzimní chmury zaháním kávou ze Starbucksu, byť třeba jen několikrát do měsíce, ale v zimních obdobích si ji neodepšu. jinak poslouchám oblíbenou hudbu, obklopím se fajn lidmi, směju se, nakupuju oblečení na zimu a nedám žádným chmurům šanci :)

    ReplyDelete
  6. Já žádné podzimní chmury naštěstí nemám. Nebo možná jo, ale nevšímám si jich :d
    moc krásné fotky! :)

    ReplyDelete
  7. Já můžu být doma pod peřinkou a dělat si co chci :P Každopádně už mi chyběly ty tvoje úžasné fotky, ta svíčková (:D) je úžasná ♥

    ReplyDelete
  8. krásne fotky :)
    ja podobne, filmy, knihy, hudba. :D

    ReplyDelete
  9. Zaháním chmury nejčastěji sprchou :) a když je to hodně zlé, tak domácím koláčem

    ReplyDelete
  10. Krásné fotky!!:) A taky bych nejraději ležela v posteli celý podzim!:-D

    ReplyDelete